niedziela, 13 marca 2016

Recenzja: Delia Cosmetics - Lakiery Hybrid Gel


Manicure hybrydowy bije w ostatnim czasie rekordy popularności. Wiele kobiet decyduje się na ten rodzaj stylizacji, gdyż jest trwały i prezentuje się elegancko, a do tego szeroki wybór kolorów sprawia, że każda z Pań znajdzie coś dla siebie. Jednak jest jeszcze spore grono kobietek, które z różnych powodów nie decydują się na klasyczny, hybrydowy manicure. Naprzeciw takim osobom wyszła Delia Cosmetics, wypuszczając na rynek linię lakierów Hybrid Gel, które zgodnie z obietnicami producenta, mają zapewnić efekt trwałego manicure bez użycia lampy UV. Czy jednak zwykły lakier do paznokci ma szansę konkurować z trwałymi lakierami hybrydowymi? Postanowiłam to sprawdzić i dziś zapraszam Was na długą recenzję ze sporą ilością zdjęć :)


OBIETNICE PRODUCENTA:

"Zestaw do wykonania manicure hybrydowego
- Trwały i profesjonalny
- Niezwykle prosty w użyciu
- Zapewnia mocny połysk
- Utwardza paznokcie
- Nie odpryskuje
- Bezpieczny dla płytki paznokcia
Zestaw składa się z Lakieru Hybrid Gel Color oraz Top Coat Hybrid Gel.

Stosowanie:
KROK 1. Nałóż lakier Hybrid Gel Color na paznokcie i odczekaj aż wyschnie
KROK 2. Nałóż Top Coat Hybrid Gel i odczekaj 5 minut".




MOJA OPINIA:

Jak już dobrze wiecie, manicure hybrydowy to moja miłość, która zapewnia mi trwały manicure, którym mogę się cieszyć ok 3-4 tygodni. Zwykłe, tradycyjne lakiery do paznokci nie gwarantowały mi tak długiej trwałości - zazwyczaj trzymały się u mnie bez szwanku 1-3 dni, po tym czasie zaczynały odpryskiwać. Lakierami o świetnej jakości były dla mnie produkty, które utrzymywały się bez zarzutu około 5 dni. Jak sprawdziły się u mnie lakiery Hybrid Gel?

Zacznę może od strony technicznej. Otóż lakiery znajdują się w dużych, 11ml buteleczkach. Opakowania lakierów posiadają wygodny, szeroki pędzelek, którym łatwo operuje się po paznokciu. Wystarczą 2-3 pociągnięcia po paznokciu, aby pokryć go w całości lakierem. Sam lakier ma bardzo ciekawą konsystencję: na początku jest średniogęsty, ale przez szybkie wysychanie musimy szybko manewrować pędzelkiem. Raczej nie powinnyśmy kilka razy przeciągać pędzlem w tym samym miejscu, gdyż może to spowodować nierównomierne rozłożenie lakieru, który zastyga błyskawicznie. Lakier wysycha bardzo szybko - gdy pomalujecie paznokcie obu rąk, pierwszy z pomalowanych paznokci powinien być już suchy i spokojnie możemy nałożyć drugą warstwę koloru. Do pełnego, ładnego krycia potrzebne są dwie cieniutkie warstwy.


Na tak pomalowane paznokcie należy wykonać drugi krok stylizacji, czyli pokrycie koloru top coatem. Jego zadaniem jest utrwalenie koloru, utwardzenie płytki oraz nadanie połysku paznokciom. Po nałożeniu topu powinnyśmy odczekać 5 minut i po tym czasie nasz manicure będzie gotowy. Top coat ma średniogęstą konsystencję i łatwo operuje się nim na paznokciu. Jeśli podczas malowania kolorowym lakiem utworzyły się drobne nierówności na paznokciu, to ten top coat wyrówna niedoskonałości i scali się z warstwą koloru.


Lakiery testowałam zarówno na sobie, jak i na pazurkach mojej mamy. I tutaj lakiery te dały zupełnie różny efekt. Na moich paznokciach trzymały się pięknie przez około 7 dni - po tym czasie zauważyłam wytarcie się lakieru na końcówkach i pierwsze, drobne odpryski. Natomiast w przypadku paznokci mojej mamy lakier odchodził płatami nawet następnego dnia po wykonaniu manicure. Zarówno ja, jak i moja mama nie oszczędzamy swoich dłoni w jakiś specjalny sposób - wykonujemy wszystkie domowe czynności takie jak zmywanie naczyń, sprzątanie, pranie itd. 

Jak widać, trwałość zależy głównie od tego, w jakim stanie są nasze paznokcie. Lakiery mogą być trwałe i wytrzymać bez szwanku tydzień, jak również mogą bardzo szybko zacząć odpryskiwać. Na szczęście ich cena nie jest wygórowana - lakiery kolorowe kosztują 7,60zł natomiast top coat utrwalający manicure to wydatek rzędu 10zł i kupicie je w sklepie Homedelight.pl. Nie jest to droga inwestycja, a być może odmieni Twój manicure. Myślę, że warto zainwestować choć w jeden kolor i wypróbować lakiery na sobie.

A teraz zapraszam Was na przegląd moich 9 odcieni lakierów Hybrid Gel:


03 Amarant - to śliczny, mocny róż


04 Jasny pudrowy róż - pudrowy róż o kremowym wykończeniu


06 Wiśnia - kremowa, głęboka czerwień


12 Bordowy - bordo o kremowym wykończeniu


13 Ciemnoczerwona perła - piękna czerwień z shimmerem


16 Ciepły średni róż - rozbielony, różowy neon, w buteleczce widoczny jest delikatny, złoty shimmer, który jednak nie jest widoczny po pomalowaniu


17 Granat - głęboki granat


18 Marsala - delikatne, jakby lekko rozbielone bordo


20 Ivory - kremowy beż


Jak możecie zauważyć, lakiery prezentują się bardzo ładnie i spokojnie mogą imitować klasyczny, hybrydowy manicure. Top Coat nadaje paznokciom piękny błysk, który dodatkowo upiększa paznokcie. 

W przypadku tych lakierów pokusiłam się o przetestowanie ich również w technice stemplowania i nawet nie wiecie jak szczęśliwa byłam, gdy zobaczyłam, że lakiery pięknie się odbijają. Mam teraz armię pięknych kolorowych lakierów do stemplowania za śmiesznie niską cenę. Lakiery testowałam na płytkach Konad, hehe oraz BornPrettyStore i odbijałam je stemplem z B.LovesPlates. Niestety top nie nadaje się do pokrywania stemplowych wzorów - brzydko je rozmazuje.


A czy Wy jesteście fankami manicure hybrydowego, a może wolicie tradycyjne lakiery do paznokci?



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Delikatny, ślubny róż

17 komentarzy:

  1. Piękne kolory. Za taką cenę warto wypróbować. Lubię hybrydy za ich trwałość, ale z klasycznymi lakierami mogę bardziej zaszaleć z kolorem bo wiem, że następnego dnia mogę je zmyć i pomalować na bardziej stonowany kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam produkty tego typu z Sally Hansen. Były całkiem, całkiem. Ale jednak, gdy poznałam prawdziwe hybrydy to ciężko mi będzie powrócić do tradycyjnych lakierów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja póki co nie miałam manicure hybrydowego i stawiam na klasyczne, a te wyglądają bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładne kolory :) Ci ciekawe u mnie niektóre lakiery wytrzymują tydzień i tak samo hybryda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki, szczególnie te jaśniejsze odcienie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolekcja, sporo moich ulubionych odcieni różu i czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam hybrydki jednak przy moim szybkim wzroście paznokci musze je robić co 2 tygodnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lakiery! Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 16 wpadły mi w oko, przepięknie się błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to jest naprawdę hybryda ? Nie muszą one być w lampie UV ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ciekawe co by bylo jak juz po topie bysmy wsadzily pod lampe

      Usuń
  11. Niestety mnie również odpadają płatami, mimo iż paznokieć matowie i odtłuszczam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A co by sie stalo gdybym juz po topie wsadzila reke pod lampe moze lepiej by utrwalilo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)