wtorek, 29 marca 2016

Recenzja: Hean - Konturówki do ust Hypoallergenic



Produkty marki Hean to moja ulubiona polska marka kosmetyczna. Przez długi czas niedoceniana przez konsumentów, choć odnoszę wrażenie, że w ostatnim czasie coraz więcej osób przekonuje się do nich, co bardzo mnie cieszy. Już nie raz chwaliłam i polecałam na blogu cienie do powiek, czy tusze do rzęs, natomiast dziś chciałabym skupić się na konturówkach do ust z serii Hypoalergenic.

INFORMCJE PRODUCENTA:

"Konturówka do ust seria Hypoallergenic:
*Długotrwały efekt.
*Profesjonalne dopełnienie makijażu ust.
*Delikatna konsystencja łatwo rozprowadza się na wargach.
*Rysik o odpowiedniej miękkości.
*8 kolorów.

*Kredka hypoalergiczna.
*Testowana dermatologicznie.
"


MOJA OPINIA:

Kredki posiadają kremową formułę, dzięki czemu są bardzo miękkie i gładko suną po ustach. Nie rysują ani nie podrażniają delikatnej skóry. Mocna pigmentacja sprawia, że jedno pociągnięcie wystarcza, aby pozostawić wyraźną kreskę koloru na skórze. Z łatwością wyrysujemy nimi usta i skorygujemy ich kształt. Kredki łatwo się temperują i nie sprawiają kłopotu w użytkowaniu. Napisy na opakowaniu nie ścierają się, za co daję im kolejnego plusika.

Konturówki bardzo dobrze sprawdzają się w swojej roli i pomagają utrzymać w ryzach pomadkę, zapobiegając rozlewaniu się jej poza kontury ust. Kredki posiadają matowe wykończenie, dlatego też można pokusić się o nałożenie ich na całą powierzchnię ust. Niestety, mogą delikatnie wysuszyć usta, lecz jest to minus wszystkich matowych produktów do ust. Stosując je tylko i wyłącznie do zaznaczenia konturu ust nie powinny wyrządzić nam żadnej krzywdy. Konturówki stanowią również świetną bazę dla błyszczyków. 


Poniżej zamieściłam zdjęcia kredek nałożonych na całe usta:


Kolor 506 fruit tea to przygaszona czerwień, lekko rdzawa, wiśniowa... ciężka do opisania. Z kolei kolor 508 nude to jak sama nazwa wskazuje, beżowo-brązowy odcień idealny do noszenia na dzień. Poniżej możecie zobaczyć jak konturówki prezentują się w towarzystwie makijażu całej twarzy:


Kredki dostępne są w ośmiu wariantach kolorystycznych - gama kolorów zawiera odcienie beżu, różu, czerwieni i borda. Na opakowaniu nie zawarto informacji o gramaturze produktu. Koszt zakupu jednej kredki wynosi około 9zł i możecie ją nabyć w internetowym sklepie producenta, lub małych drogeriach.

Bardzo polubiłam się ze wspomnianymi konturówkami i zakochałam się w odcieniu 506 ;)




Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

9 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują, kolory piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory - oba przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory mają te kredki. Bardzo ładnie wyglądają nałożone na całe usta.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemne kolorki, szczególnie ten 506 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)