środa, 27 kwietnia 2016

Hybrydy CHIODO PRO


Hybrydowe szaleństwo w pełni. Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z hybrydami Chiodo Pro i już nie mogłam się doczekać, aby się z Wami nimi podzielić :) W mojej paczuszce znalazły się głównie intensywne, wyraziste kolory idealne na okres wiosenno-letni, choć nie zabrakło miejsca dla pięknego nudziaka, czy czerni z drobinami. W dalszej części wpisu możecie zobaczyć jak prezentują się te kolory w rzeczywistości.


019 Wine - piękny, głęboki kolor wina, wykończenie kremowe. Bardzo elegancki kolor.


046 Black Glitter - czerń ze srebrnymi drobinami opalizującymi na tęczowo. Będzie to świetny lakier kontrastujący z innymi kolorami. 


068 Vivid - pomarańcz o kremowym wykończeniu. Delikatnie wpadający w neon.


095 Creamy - idealny nudziak o kremowym wykończeniu, bez różowych podtonów. Kolor, którego zdecydowanie brakowało w mojej kolekcji hybryd.


127 Grenade - półtransparentny, kobaltowy odcień. Dla pełnego krycia pokusiłabym się o nałożenie pod niego białego lub cielistego odcienia. Na wzorniku znajdują się dwie warstwy lakieru.


180 Neon Mandarin - jak sama nazwa wskazuje, jest to neonowy pomarańcz. Idealny ;)


184 Cosmopolitan - jaśniutki pomarańcz o kremowym wykończeniu. Jakby delikatnie rozbielony, pastelowy.


186 Pinkfield - mocny, cukierkowy róż a'la Barbie wpadający w neon. Będzie to kolor idealny na lato pięknie kontrastujący z opaloną skórą.


188 After Party - to piękny malinowy odcień o kremowym wykończeniu.



Poza pięknymi kolorowymi hybrydami trafiły do mnie również baza i top Chiodo Pro, a także Remover do ściągania hybryd. Dlatego też za jakiś czas będziecie mogli przeczytać moją recenzję tych produktów. Jestem ciekawa, czy podbiją moje serce :)


Wzornik pomalowany i teraz gdy go oglądam, mam ogromny problem z wyborem koloru lakieru na kolejny manicure. Nawet nie wiecie, jak bardzo ubolewam nad tym faktem, że w niedzielę zrobiłam sobie nowe pazurki i szkoda mi je zdjąć :P Ale nie bójcie się, niebawem zasypię Was stylizacjami z wykorzystaniem tych hybrydek :)

A czy Wy znacie hybrydy Chiodo Pro? Który kolor wpadł Wam w oko?




Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Delikatny, ślubny róż

21 komentarzy:

  1. kolory przepiękne,tylko ściąganie tych hybryd już nie takie piękne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, sama też testuje te lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 095 to mój ulubiony kolor a po nim zaraz 023.
    Remover chiodo po 15 minutach schodzą ładnie. Śliczne te kolorki..wszystkie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. mam ten remover ,ale nawet z nim ciężko idzie ściąganie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie Pani nie potrafi sama dać rady z usunięciem to może trzeba wybrać się do profesjonalistki po pomoc :)

      Usuń
  5. gdyby nie tytuł posta to na pierwszy rzut oka była przekonana, że to lakiery Semilac. Bardzo podobne! ciekawa jestem czy w kolorówce również? czy w miarę zbliżone?

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kolory, jeszcze nie miałam tych hybryd

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne, owocowe kolorki :D też bym miała problem z wyborem :D
    a najgorsze jest jak zrobię mani hybrydowy i tuż po wymyślę coś fajnego co mogłabyc jeszcze zrobic, a przecież nie zdejmę od razu, żeby zrobic coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wiosenne odcienie pomarańczy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski i różowy podobają mi się najbardziej :) Za pomarańczami na paznokciach nie przepadam, ale w połączeniu z innymi kolorami wyglądałyby świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie świetne, ale moimi faworytem jest CREAMY. PINK FIELD i AFTER PARTY również świetne, ale bardziej odważniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie stosowałam nigdy, więc być może wszystko przede mna ;)a na razie pielęgnuję naturalne paznokcie, aby były mocne i zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory bardzo ładne, ale ja jednak jestem wierna Semilac i NeoNail :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wiosenno-letnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się różowe kolorki, idealne na ciepłe miesiące

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony 046❤
    Komentarzy typu: "nie chcą schodzić" już nawet nie czytam. Dziewczyny to nie jest byle g..., które byle czym schodzi. Te lakiery nie mają w składzie rozpuszczalników i mogą być stosowane przez kobiety w ciąży. Na pewno każda z nas słyszała o uczuleniu na pewną markę hybryd, ale co kto woli... Osobiście zapewniam, że spiłowywanie idzie mi znacznie szybciej i na pewno zdrowiej niż odmaczanie w rozpuszczalniku-acetonie. Na szczęście wiele z nas o tym wie. Pozdrawiam wszystkie Panie zadowolone z Chiodo 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Vine wpadł mi w oko :) Naprawdę piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 095 i 046 to kolory idealne dla mnie ;) Nigdy nie miałam hybryd tej marki, obecnie przerzucam się z Semilaca na NeoNails :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)