środa, 13 kwietnia 2016

Manicure: Granat ze srebrem


Niedawno dotarło do mnie moje zamówienie z kolejnymi kolorami lakierów hybrydowych Semilac i postanowiłam jak najszybciej wypróbować jeden z nich. Na pierwszy ogień poszedł piękny granat 088 Blue Ink, nad którym zastanawiałam się bardzo długo, jednak okazał się strzałem w dziesiątkę. Mocny, głęboki, w odcieniu atramentu - idealny. Koniecznie zajrzyjcie do dalszej części wpisu po więcej zdjęć :)


Do wykonania tych pazurków wykorzystałam lakiery hybrydowe Semilac: Vitamin Base, Hard, 088 Blue Ink oraz Top No Wipe. Lakier w odcieniu 105 Stylish Gray stanowi bazę pod pyłek holograficzny. Natomiast stempelkowe zdobienie powstało dzięki płytce BP-L013 i srebrnemu lakierowi z BPS. 


Powiem Wam bardzo nieskromnie, że strasznie podoba mi się ten manicure. Jest w ciemniejszym, eleganckim kolorze, jednak te srebrne dodatki dodają mu pazura. Łapę się na tym, że co chwila na nie zerkam. A i samo skrócenie pazurków i powrót do kwadratów to była bardzo dobra decyzja. Czasem trzeba coś zmienić ;)


Kochane, mam dla Was jeszcze jedną informację - w niedzielę wybieram się na pokaz Semilac w Kielcach. Czy może któraś z Was również się tam pojawi? Fajnie byłoby się poznać i pogadać o pazurkach i nie tylko :)



Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

14 komentarzy:

  1. No no, muszę przyznać ze efekt bardzo ładny :) Najbardziej spodobał mi się wzorek na środkowym palcu :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo podoba mi się granat na paznokciach, połączenie ze srebrem też fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna jakość zdjęć i piękny manicure. świetny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo e;eganckie mani! szkoda, że wczesniej nie wiedziałam o tym pokazie semilac, ale może kiedyś wybiorę się na inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie daj znać, jak było na pokazie. Ja wybieram się na pokaz semilaca w krakowie 21 maja – mam nadzieję, że będzie super :)

      Usuń
  5. Cudowny manicure. Też bym co chwila na niego zerkała.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorów! [moich ulubionych :)]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie mani w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie granatu ze srebrem super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mani;) planuję zrobić coś na sobotnią 18stkę w tych kolorach pod kolor granatowej sukienki;) ciekawa propozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, pięknie, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne paznokcie. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)