poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Manicure: Tęczowe mani w serduszka


W końcu doczekałam się pięknego słońca! Uwielbiam wiosnę, gdy wszystko budzi się do życia, powietrze pachnie świeżością, a promienie słoneczne przyjemnie ozgrzewają twarz. W ten pozytywny, wiosenny klimat świetnie wpasują się kolorowe pazurki, które dziś dla Was przygotowałam. Pozytywne, energetyczne, tęczowe mani ozdobione motywem z serduszek. Zaraziliście się już pozytywną energią? ;)


Ten kolorowy manicure wykonałam za pomocą hybryd Semilac. Podkładem pod kolorowe lakiery była dla mnie biel 001 Strong White, którą nałożyłam na bazę witaminową. Skusiłam się na soczyste kolory, które utworzyły na moich pazurkach małą tęczę: 023 Banana, 102 Pastel Peach, 046 Intense Pink, 058 Heather Gray oraz limitowany 000 Lazure Dream. Nałożyłam je w dwóch cieniutkich warstwach. Tak przygotowane pazurki postanowiłam ożywić jakimś ciekawym wzorem, który scalałby cały manicure w jedność - wybrałam wzór nieregularnych serduszek z płytki BP-L013 z Born Pretty Store, które odbiłam przezroczystym stemplem i białym lakierem Essence. Całość pokryłam topem bez przemywania Semilac. O tym jak wykonuję stemple na hybrydzie, pisałam więcej w tym poście.


Lubicie takie kolorowe wariacje na paznokciach?



Może zainteresować Cię również:
>> Recenzja: Hean - Konturówki do ust Hypoallergenic
>> Manicure: Błękit i szarość pokryte migoczącym szronem
>> Recenzja: Delia Cosmetics - Lakiery Hybrid Gel

26 komentarzy:

  1. Ale piękne wiosenne pazurki :)
    I zdobienie ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu ładnie, kolorowo :) super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, najbardziej podobają mi się serdeczny i środkowy ;) ale całość prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie podobał mi się manicure, w którym każdy paznokietek ma inny kolor, ale ta stylizacja wygląda naprawdę super! czas zamówić nowe kolorki semilac i zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna kolorystyka :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Bardzo podobają mi się te serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolory i mega śliczne serduszka- bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są przepiękne! No nic więcej nie dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory. Wzorek wyszedł idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaaardzo bardzo mi się podobają takie paznokcie :-) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I was pinning away for such type of blogs, thanks for posting this for us.mens rings australia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super to wygląda :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. If somebody wants expert take on the main topic of blogging next I advise him/her to go to this site, continue the fussy job.
    gold bullion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)