poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Recenzja: Hean - Hypoalergiczne kredki do oczu


Lubicie kolorowy akcent w makijażu oczu? Zdarza Wam się czasem skusić na użycie kolorowych, nasyconych cieni? A może lubicie kolorowe kreski? Wiosna to świetny moment na przemycenie odrobiny koloru do naszego makijażu, który go ożywi i odświeży. Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o kolorowych kredkach do oczu Hean, które często towarzyszą mi w dziennym makijażu. Tak, dziennym, nie pomyliłam się - w dalszej części wpisu możecie się przekonać, w jaki sposób je wykorzystuję i jak kredki prezentują się na oku. 

INFORMACJE PRODUCENTA:

"Kredka na bazie naturalnych wosków i olejów. Zawieraja witaminę E.
- Długotrwały efekt.
- Profesjonalne dopełnienie makijażu oka.
- Intensywne napigmentowanie.
- Miękka konsystencja perfekcyjnie przylega do skóry.
- 8 kolorów.
Testowana dermatologicznie i okulistycznie
".


MOJA OPINIA:

Mimo iż nie toleruję niebieskiego cienia na swoich górnych powiekach, które zlewają się z moją tęczówką, tak na dolnej świetnie się czuję z wszelkimi odcieniami niebieskiego. Dlatego tez skusiłam się  na dwie kredki w odcieniach 303 Turqoise i 304 Aqua Shock - są to nasycone odcienie turkusu i kobaltu.


Kredki posiadają intensywne i nasycone kokory. Rysik jest miękki i nie drapie powieki - gładko sunie po skórze zostawiając mocną kreskę koloru.  Kredki łatwo się temperują i nie łamią  się, choć ja mimo wszystko staram się zawsze strugać wszelkie kredki po schłodzeniu ich w zamrażalniku ;)


Jak możecie zauważyć na zdjęciach, kredki są mocno napigmentowane, mają mocne kolory, które z przyjemnością nakłada się na powieki. Kredki ładnie się rozcierają i mieszają między sobą, tworząc przy tym łagodne przejścia kolorystyczne. Kredki świetnie sprawdzą się jako baza pod kolorowe cienie - ładnie podbiją ich pigment i przedłużą trwałość.

Poniżej dodałam zdjęcia makijażu całej twarzy z wykorzystaniem recenzowanych kredek. Jak możecie zauważyć odrobina koloru w makijażu dziennym ładnie ożywia makijaż i nie musi tworzyć kiczowatego, przerysowanego efektu końcowego. Koniecznie spróbujcie i znajdźcie swoje ulubione kolory, po które będzie sięgać przy porannym makijażu :)


Kredki występują w ośmiu wariantach kolorystycznych. Jestem jeszcze ciekawa jak sprawdzi się kredka w kolorze ecru - może okazać się hitem do podkreślania linii wodnej oka ;) Cena jednej kredki wynosi 8,99zł i dostępne są w sklepie internetowym producenta oraz w wybranych drogeriach.

Świetne kredki o mocnej pigmentacji i bardzo dobrej trwałości. Czego można chcieć więcej?



Może zainteresować Cię również:
>> Recenzja: Hean - Róż do policzków HD Cheek Rouge #102 Magic Rose

8 komentarzy:

  1. Widzę że cena ich jest niska a pigmentacja zadowalająca. Muszę polecić je siostrze która ma problemy często z uczulającymi ją kosmetykami do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię kolorem podkreslac dolna powiekę :) Tez mam niebieskie oczy i super to wyglada :) Ciekawe jak z trwałością na czynniki atmosferyczne :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguję na każdą obserwacje :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają na oku. Ja też lubię używać kolorowych kredek w dziennym makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)