czwartek, 21 kwietnia 2016

Relacja z pokazu Semilac - Kielce 17.04.2016r.


W ubiegłą niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w pokazie Semilac w Kielcach. W dniu dzisiejszym chciałabym zdać Wam krótką relację z tego wydarzenia i zachęcić do udziału w pokazach w innych miastach, bo naprawdę warto ;)

Pokaz odbył się w Hotelu Binkowski w Kielcach i rozpoczął się po godzinie 12. Załoga Semilac przywitała uczestniczki w pięknych strojach stewardess oraz kapitanów samolotu. W takim towarzystwie chyba nikt nie bał się wsiąść na pokład i wystartować w kolorową podróż ;)


Pokaz poprowadził Rafał Maślak, który od jakiegoś czasu współpracuje z marką i pojawia się podczas ważnych wydarzeń takich jak np. targi czy pokazy. Opowiedział on co nieco na temat produktów Semilac - nie tylko o hybrydach, ale i żelach czy akcesoriach marki - w lekki, humorystyczny sposób. W ogóle Rafał dał poznać się jako bardzo miły, serdeczny i pozytywny człowiek ;)

Po prezentacji produktów Semilac przyszła pora na pierwszy pokaz - stylistka Semilac zaprezentowała w jaki sposób używać tradycyjnych lakierów do paznokci, aby skutecznie zamaskować odrost. 


Podczas drugiego pokazu uczestniczki mogły zobaczyć jak posługiwać się żelami Semilac, w jaki sposób dopasować formę, czy jak zrobić idealną stylizację typu french. Natomiast podczas ostatniego pokazu zaprezentowano sposoby na zdobienie paznokci za pomocą hybryd Semilac. Marka potwierdziła, że paznokcie hybrydowe nie muszą być nudne i jednokolorowe. Stylistka stworzyła na paznokciach jednej z uczestniczek piękne zdobienia, jak np. widok z rajskiej plaży, czy delikatne, kwiatowe zdobienie na neutralnym tle.


Podczas pokazów miejsce miały konkursy, w których można było wygrać kilka zestawów startowych Semilac. Wystarczyło uważnie słuchać o czym mówią stylistki i w odpowiednim momencie wykazać się szybkością w podnoszeniu dłoni, aby powalczyć o nagrody :) Było wesoło i kreatywnie, a nagrodzone dziewczyny z pewnością ucieszyły się z dodatkowych pamiątek po pokazie.


Jednak to jeszcze nie koniec atrakcji, jakie Semilac przygotował uczestniczkom pokazu. Podczas wydarzenia można było zaopatrzyć się w produkty Semilac, a po wydaniu 100zł można było wziąć udział w loterii, w której do wygrania był bon, na udział w szkoleniu Akademii Semilac w Poznaniu. Świetna sprawa, czyż nie? :)


Na powyższych zdjęciach możecie zobaczyć jedno z arcydzieł, stworzonych na paznokciach za pomocą hybryd Semilac. Chyba najwyższa pora wziąć pędzel w dłoń i trenować do lata, aby zmalować tak piękne palemki :) Natomiast na drugim zdjęciu zobaczyć możecie przystojnego prowadzącego ze swoją załogą. 


A teraz kilka zdjęć upominków i moich małych zakupów. Zaraz po wejściu na wydarzenie każda z uczestniczek otrzymała torebeczkę z różnościami Semilac. Znalazły się w niej materiały informacyjne dot. produktów Semilac, palety kolorów hybryd i tradycyjnych lakierów, jak również ulotki z informacjami o szkoleniach. Znalazły się również gadżety marki - notesik, ołówek, smyczka, naklejka i przepyszna krówka, czyli drobiazgi, które z pewnością się przydadzą i są miłym upominkiem. 

Najlepsze oczywiście zostawiłam na koniec, czyli dwa lakiery SemiLike - 000 Lazure Dream oraz 111 Cherry&Berry. Są to hybrydki z limitowanej kolekcji rozdawane wyłącznie podczas pokazów. Czasami marka organizuje konkursy, lub różne akcje, w których można zdobyć te cudeńka, jednak "z marszu" nie możecie ich kupić w żadnym sklepie. I choćby dla tych dwóch lakierów warto wybrać się na pokaz - bo są obłędne i unikatowe. Podobno cena Lazure Dream sięgała na allegro nawet do 100zł...





Po ukończeniu pokazu każda uczestniczka otrzymała certyfikat uczestnictwa w pokazie. To fajna pamiątka, a stylistki paznokci z pewnością oprawią go w ramki i powieszą w swoich salonach ;)

Na ostatnim zdjęciu zobaczyć możecie moje lakierowe nowości: wspomniane wcześniej SemiLike 000 Lazure Dream i 111 Cherry&Berry, a także neonowy pomarańcz 045 Electric Orange, który z pewnością będzie gościł na moich pazurkach tego lata. Do kompletu dokupiłam klasyczną bazę i matowy top, który jest nowością w mojej kosmetyczce i mam nadzieję, że spodoba mi się ten typ wykończenia :)

Będę bardzo miło wspominać pokaz, świetnego prowadzącego i utalentowane stylistki. Chciałabym jeszcze pozdrowić Kasię, pozytywnie zakręconą hybrydomaniaczkę i młodą mamę, którą miałam przyjemność poznać na pokazie ;)




Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Tęczowe mani w serduczka

15 komentarzy:

  1. Chciałabym uczestniczyć w takim spotkaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na pokaz w Łodzi, bo niestety podróż do innego miasta to już czasowo spore wyzwanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taki pokaz :) Ja wygrałam lakier Lazure Dream w konkursie na jednym z blogów. Jest przepiękny, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybrydki Semilaca są genialnie, uwielbiam je i na takie pokazy bym sie wybrala ;) piekne kolorki widze ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było uczestniczyć w tym pokazie :) Ja sama już od dłuższego czasu planuję zakup zestawu startowego :) Może zrobię sobie samej taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że na tych pokazach można dostać różne upominki:) Sama mam zamiar wybrać się na najbliższy pokaz semilaca w Krakowie w Maju, bo widząc co napisałaś o ostatnim pokazie, można żałować że się na nim nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten błękit jest cudowny, nie dziwię się, że aż taka cena za niego na Allegro. Mam nadzieję, że kiedyś będzie dostępny w regularnej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mogłam być na pokazie :) bardzo żałuję ale może w następnym roku się uda! tym razem przegapiłam... a jest to okazja do zdobycia doświadczenia i wiedzy. Uczestnictwo w takich pokazach, warsztatach czy szkoleniach daje nam dodatkowe możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bylam na pokazie zadnych certyfikatow uczestnictwa nie dawano!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sygerujesz Anonimie, że sama go sobie wydrukowałam? ;) Zabawne :P
      Certyfikat był do odbioru na sali, w której rozstawiony był sklepik Semilaca, przed zakończeniem pokazu. Być może wyszłaś za wcześnie...

      Usuń
  10. Ja zaczęłam używać Semilaców jakoś rok temu i też byłam kiedyś na pokazie i nie zawiodłam się, wiele się dowiedziałam i do dziś korzystam z lakierów jakie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tam byłam, Semilac zorganizował naprawdę niezły event, przemiła atmosera, stylistki bardzo cierpliwe i otwarte, pokazy były niesamowite !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)