poniedziałek, 16 maja 2016

Manicure: Creamy nails with black glitter effect


Idealny, kremowy odcień lakieru hybrydowego upolowany! W końcu trafiłam na lakier, który w 100% spełnia moje oczekiwania. Nie ma w sobie ani grama różowych tonów - jest wręcz idealny. Świetnie sprawdzi się przy delikatnych, eleganckich stylizacjach. W prezentowanym dziś manicure połączyłam go z kontrastującą czernią. Dodatek czerni z tęczowymi drobinkami miał za zadanie urozmaicić całość i przyciągać spojrzenia. Czarne kropeczki to taka kropka nad "i" łącząca manicure w jedną całość. Jeśli jesteście ciekawi co to za hybrydy, to koniecznie zajrzyjcie do dalszej części wpisu ;)


Do wykonania prezentowanego manicure wykorzystałam lakiery hybrydowe marki Chiodo: bazę, lakiery 046 Black Glitter, 095 Creamy oraz top. Do namalowania kropeczek posłużyła mi sonda z zestawu ze sklepu LQ. Jeżeli chodzi o moje pierwsze odczucia co do hybryd tej marki, to mogę powiedzieć, że bardzo ładnie kryją, mają przyjemną w pracy konsystencję, a czerń z drobinkami jest genialna ;) Więcej na ich temat opowiem Wam za jakiś czas, gdy przetestuję ich trwałość i ściąganie ;)




Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda ten jasny kolorek z czarnymi kropkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Ten czarny glitter fenomenalnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na wpis na temat jakości tych lakierów :) a sam mani bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jakie cuda!!!
    Pozwól, że Twoje pazurki staną się moją inspiracją do kolejnego mani <3
    Właśnie będę wybierać kolorki tej firmy i skuszę się właśnie na te!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! :) Szkoda że nie mam talentu do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne paznokcie i mani :)) nie przepadam za brokatami ale tutaj to połączenie kolorków wygląda dość ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czernie z drobinkami :) śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostota i skromność - tajemnica piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lakiery z takimi świecącymi drobinkami ! Próbowałas może koloru night In venice semilaca? Tez z drobinkami, super się błyszczy, i pieknie prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)