piątek, 3 czerwca 2016

Manicure: Letni gradient z azteckim wzorem


Gorące dni dały mi się we znaki i zainspirowały mnie do stworzenia pierwszego w tym roku, typowo letniego manicure. Tym razem postawiłam na delikatne kolory, które w takim zestawieniu tworzą typowo wakacyjne pazurki. To połączenie błękitu nieba, piaszczystej plaży i lazurowego wybrzeża. Delikatny, aztecki motyw kojarzy mi się z okresem letnim, więc w tę stylizację wpasował się idealnie.


Paznokcie wykonałam za pomocą lakierów hybrydowych Semilac: bazy, białego lakieru 001 Strong White, który stanowił podkład pod piękny błękit 000 Lazure Dream, miętę 022 Mint i żółć 023 Banana. Na serdecznym i środkowym paznokciu zrobiłam gradient. Na trzech paznokciach odbiłam również białe stemple z płytki BP-77 za pomocą białego lakieru Born Pretty i stempla tej samej firmy. Całość pokryłam topem Semilac No Wipe :) 

Jak oceniacie efekt końcowy?




Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

19 komentarzy:

  1. Pięęękne! :) samo cieniowanie jak dla mnie - 'ideolo' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny efekt, chciałabym takie :) Ślicznie to wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! ale cudeńka, dałabym się pokroić za takie pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne pazurki :) bardzo ładne odcienie lakierów i całość wykonana niezwykle estetycznie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, chciałabym mieć talent do robienia takich pięknych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie i śliczne, letnie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę talentu, przepiękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne polaczenie kolorystyczne! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo. Bardzo pasują do siebie te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny gradient. Szczególnie ten na serdecznym. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i niebanalne :) Aż nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)