środa, 27 lipca 2016

Makijaż: Tajemniczy fiolet vs. romantyczny zachód słońca


W końcu naszła mnie wena na makijaż! I to jaka! Z nudów zmalowałam dwa makijaże, które są zupełnie różne i w całkowicie innej kolorystyce, jednak oba idealnie sprawdzą się przy niebieskiej tęczówce. Fiolet dopełnia kolor tęczówki, harmonizuje z nią, natomiast pomarańcz i bordo pięknie wybijają jej barwę, dopełniając ją. W dalszej części wpisu zobaczycie więcej zdjęć oraz listę kosmetyków, których użyłam do zmalowania obu wersji makijażu.


Twarz:
*podkład Estee Lauder Double Wear w odcieniu 1N2 Ecru,
*paletka do konturowania Hean Pro-Contour Palette,
*puder ryżowy Paese,
*bronzer Kobo w odcieniu 311 Nubian Desert,
*rozświetlający róż Mariza w odcieniu nr 11 Słoneczna brzoskwinia.
Brwi:
*pomada MUR w odcieniu Dark Brown.
Usta:
*matowa pomadka w płynie Nanda w odcieniu 07.

Fioletowe oko:
*żelowa kredka Maybelline Colorama w odcieniu Black,
*biała kredka NYX w odcieniu Milk,
*cienie Hean w odcieniach 804 i 811 (w załamanie powieki), 801 (wewnętrzny kącik), 820 (środek powieki) 808, 819, 835, 892 (zewnętrzny kącik, załamanie i dolna powieka),
*żelowy eyeliner Maybelline Lasting Drama,
*maskara Maybelline Collosal Volum' Express,
*rzęsy BPS.

Pomarańczowe oko:
*cienie z palety Sleek Sunset,
*cień Hean w odcieniu 801,
*żelowy eyeliner Maybelline Lasting Drama,
*maskara Maybelline Collosal Volum' Express,
*rzęsy BPS.



A Tobie który makijaż bardziej wpadł w oko?? :)



Może zainteresować Cię również:
>> Aktualizacja: Swatche cieni/wkładów Hean - 37 kolorów

12 komentarzy:

  1. Prawdę mówiąc nie potrafiłabym się zdecydować. Oba wydania bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie wersje makijażu oczu są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. moją uwagę przykuły usta ;) uwielbiam takie koralowe kolory ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej nudziakowo-pomarańczowy kolor ;) Bardzo go lubię :D

      Usuń
  4. piękne makijaże :-) jednak jestem za fioletową wersję :-) ten kolorek wygląda obłędnie na Twojej buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wersja z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletowe oczko jest przecudne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelka. Oczy po prostu cudne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrafię zdecydować, które kolory podobają mi się bardziej. Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this collection .where can i get this ? it is very good

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)