środa, 13 lipca 2016

Manicure: Letni zachód słońca


Lato rządzi się swoimi prawami i uwielbia kolory, neony i wszelkie wariacje na ich temat są w tym okresie wręcz wskazane. Ostatnio pokazywałam Wam pazurki w odcieniach różu i dzisiejsze pazurki będą w podobnej kolorystyce. Nadal jest kolorowo i wesoło, bo kiedy mamy szaleć ze zdobieniami jak nie latem?

Do wykonania dzisiejszych pazurków użyłam:
*lakierów hybrydowych Semilac w odcieniach 031 Black Diamond, 034 Mardi Gras, 121 Ruby Charm i 130 Sleeping Beauty,
*czarny lakier B.LovesPlates,
*hybrydowy Top No Wipe Semilac.

Tym razem na moich pazurkach zagościły: fiolet, róż i brzoskwinia Jednak dla uspokojenia tej wakacyjnej mieszanki na pozostałe pazurki nałożyłam głęboką czerń. Dla połączenia wszystkich pazurków w jedną całość nałożyłam na soczysty gradient czarny stemplowy wzór. Jak wyszło? Ocenę pozostawiam Wam, moje drogie czytelniczki :)




Może zainteresować Cię również:
>> Makijaż: róż, złoto i śliwka

23 komentarze:

  1. Piękny manicure <3 Bardzo mi się podobają te cieniowane różowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne mani, a nad tym ombre chylę czoła, PIĘKNIE WYSZŁO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale co się nad nim nasiedziałam to moje :D

      Usuń
  3. prześliczny wzór i mega starannie wykonane! ja dopiero się uczę... daleko jeszcze mi do Ciebie :) ale podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Wszystko to kwestia praktyki i wyćwiczenia ręki ;)

      Usuń
  4. pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, nam się manicure bardzo podoba. Zgadzamy się w 100%, że lato to najlepszy okres na bardziej odważne zdobienia.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra ten gradient wygląda. czy tylko ja mam wrażenie, ze top no wipe semilaca błyszczy sie jeszcze bardziej niż zwykły top ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem błyszczy mocniej niż ten klasyczny top :) Jednak trzeba uważać z nim przy ciemnych kolorach - na czarnej hybrydzie widoczna jest niebieska poświata i w słońcu lakier wygląda na granatowy.

      Usuń
    2. to może ciekawie wyglądać :P ostatnio też podążając za modą spodobał mi się matowy top semilaca, chyba w końcu się skuszę, próbowałaś go może ? :)

      Usuń
  7. Paznokcie są po prostu prześliczne :) jestem pod ogromnym wrażeniem!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło. Śliczny jest ten wzorek, ale najbardziej wzrok przyciąga jednak gradient.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie to wygląda, masz talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super polączyłaś kolory :) Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  11. This is amazing.all Photos are looking good

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)