wtorek, 5 lipca 2016

Manicure: Różowa wariacja


Gdy zabieram się za robienie nowych paznokci, zawsze mam jeden problem - na jaki kolor, czy zdobienie zdecydować się tym razem? Może ombre? Gradient? Stemple, albo ręczne malowanki? Tak było i tym razem, a wynikiem mojego niezdecydowania są te kolorowe pazurki w różowych odcieniach. Chęć wypróbowania nowości z kuferka wygrała i na pazurki poszły hybrydy z ChiodoPro i Born Pretty.


Manicure wykonałam za pomocą lakierów hybrydowych ChiodoPro i Born Pretty. Wykorzystałam do niego lakiery bordowy 019 Wine, beżowy 095 Creamy, intensywny róż o numerze 186 Pinkfield oraz malinowy 188 After Party z Chiodo. Ten piękny brokacik w odcieniu różowego złota to lakier 6050 Shimmering Champagne Pink z BP, który przypomina kultowy 094 Pink Gold z Semilac. Lakier Born Pretty zawiera jednak niewielką ilość drobinek w odcieniu ciemniejszego różu. Calość prezentuje się lekko, dziewczęco i bardzo wesoło.





Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

15 komentarzy:

  1. Pięknie :) Ojj chciało by się mieć takie mani !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne pazurki <3 Kolorki iście letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jakie piękne i jak precyzyjnie zrobione! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne mani :) Moje paznokcie obecnie odpoczywają od hybryd, czekam na nowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, wszystkie kolory świetnie ze sobą współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne polaczenie kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki. Ciężko byłoby się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kolorki są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolory, jednak after party najbardziej mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połaczenie z tym brokatowym jest ekstra! Koniecznie muszę wypróbować takiego, chyba nawet mam w swojej kolekcji semilaców podobne kolorki wiec mysle ze wyjdzie tak ładnie jak tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. very good to see your page .really awesome .keep work

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)