wtorek, 6 września 2016

Manicure: Wspomnienie lata


Białe paznokcie to trend, który już dawno wpadł mi w oko. Już od dawna miałam ochotę na manicure w tym kolorze, jednak moim zdaniem takie paznokcie najładniej prezentują się w okresie letnim. I tak dni mijały, i lato powoli zaczęło dobiegać końca, a ja nadal nie zrobiłam upragnionych pazurków. Jednak ostatnio się zmobilizowałam i oto są - białe pazurki z połyskiem i ręcznie malowanymi wzorkami.


Bazą dla dzisiejszego manicure jest biały lakier hybrydowy Semilac 001 Strong White. Nałożyłam dwie jego warstwy, z czego drugą warstwę utwardzałam odrobinę krócej i wtarłam w nią złotą syrenkę. Na paznokciach palców serdecznych i środkowych namalowałam ręcznie wzór, cieniutkim pędzelkiem i za pomocą sondy, lakierami 056 Pink Smile, 023 Banana, 000 Lazure Dream i 031 Black Diamond. Całość pokryłam topem No Wipe, również marki Semilac. 


I jak oceniacie efekt końcowy? Też podobają Wam się białe paznokcie?



Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

19 komentarzy:

  1. Świetny wzorek :) Ten biały lakier pięknie wygląda z efektem syrenki. Mam go od niedawna i jest wprost stworzony do różnych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje.
    Obserwuję i widzę, że znalazłam się po magicznej licznie 1000 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszły paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pazurki ;) ja się już za jesienne zdobienie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwono, piękny manicure, idealny na lato, które niestety już kończy :) Czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci to wyszło, ja zrobiłam sobie wolne od hybryd, może po porodzie coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny manicure ;) Przypomina mi trochę modne teraz "łapacze snów" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz dawno porzuciłam wzorki na paznokciach na rzecz pyłków ;) taki z efektem lustra wygląda przebosko. nie wiem czy juz testowalas ( z EM nail zamawialam), ale sprobuj, bo paznokcie bardzo dobrze sie prezentują, a trwalosc na 5 z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie wzorki, ostatnio jednak dostałam od przyjaciółki do wypróbowania sondę z semilaca i ta technika bardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)