piątek, 16 września 2016

Moje zakupy z Aliexpress


W ciągu ostatnich miesięcy niezwykle popularne stało się zamawianie różnorodnych produktów z Aliexpress.com. Jeśli jeszcze nie wiecie co to za strona, to po krótce wyjaśnię, że jest to takie chińskie Allegro, gdzie znajdziecie praktycznie wszystko. Odkąd na Aliexpress pojawiła się opcja płatności za pośrednictwem Przelewy24 również i ja wpadłam w sieci tanich, chińskich zakupów. Skłoniły mnie do nich: darmowa wysyłka, bezpieczne płatności i przede wszystkim niskie ceny produktów, za które w Polsce musiałabym zapłacić kilka razy więcej. Swoją uwagę skupiłam głównie na paznokciowych i urodowych produktach. W dzisiejszym wpisie chciałabym opisać Wam co zamówiłam, w jakiej cenie i czy jestem zadowolona z zakupionych produktów. 


Szczoteczki do rzęs/brwi - bardzo przydatne przy malowaniu innych osób. Świetnie nadają się do wyczesania i ułożenia brwi, jak również do tuszowania rzęs. Moje egzemplarze posiadają normalne, klasyczne włosie - widziałam też wersję z silikonowymi szczoteczkami. Świetna i tania rzecz, która zapewnia higieniczną pracę.

Cena: $3,17 / 12,83zł / 100szt
Sklep: Voberry Technology Co.,Ltd
Link: https://pl.aliexpress.com/item/New-100pcs-lot-make-up-brush-Pink-synthetic-fiber-One-Off-Disposable-Eyelash-Brush-Mascara-Applicator/2001851051.html?spm=2114.13010608.0.92.13Mong


Płatki na osypujące się cienie - świetny gadżet, który jest przydatny przede wszystkim przy robieniu ciemniejszych, mocniejszych makijaży. Wypatrzyłam je na filmikach na instagramie i zaczęłam szukać ich na Ali. Płatki mają mocny klej, dlatego też najpierw przyklejam je 2-3 razy na rękę, a później dopiero pod oko, aby klej zbyt mocno nie przywarł i nie zdjął przy odklejaniu całego podkładu ;)

Cena: $1,70 / 6,75zł / 10par
Sklep: Dennis jewelry
Link: https://pl.aliexpress.com/item/Free-shipping-10pair-lot-disposable-eyeshadow-shields-pad-for-perfect-eye-makeup-application-beauty-eye-Shadow/32650232271.html?spm=2114.13010608.0.68.13Mong


Pędzel do pudru - świetny, duży i mega mięciutki pędzel do aplikacji pudru. Skusiłam się na niego po przeczytaniu kilku pozytywnych recenzjach na facebookowej grupie. Pędzel ma plastikową, lekką rączkę i syntetyczne włosie. Zaraz po otrzymaniu pędzla pachniał on delikatnie plastikiem, chińszczyzną, jednak już po pierwszym myciu udało mi się do pozbyć. Prałam go już trzy razy i stracił tylko kilka włosków. Jestem z niego bardzo zadowolona.

Cena: $2,27 / 9,12zł
Sklep: Diana's fashion
Link: https://pl.aliexpress.com/item/New-Fashion-Kabuki-kit-Professional-Makeup-Brushes-Ulta-it-all-over-211-Flawless-Blush-Powder-Brush/32685099122.html?spm=2114.13010608.0.84.13Mong




Lakiery Kads do stempli - ideał! Najlepsze lakiery jakie miałam. Piękna pigmentacja, odbijają idealnie nawet najmniejsze wzory. Mam 4 kolory i planuję zakup kolejnych. Za tę cenę nie znajdziecie nic lepszego.

Cena: $1,43 / 5,72zł
Sklep: KADS Nail Art Co.,Ltd.
Link: https://pl.aliexpress.com/item/5-Bottle-LOT-New-Nail-Polish-stamp-polish-Wholesale-price-15-color-Optional-10ml-More-engaging/1854683715.html?spm=2114.13010608.0.123.13Mong


Cyrkonie szklane - szukałam odpowiedników cyrkonii Swarovskiego i zachęcona pozytywnymi opiniami na facebookowej grupie kliknęłam dwa komplety tych małych świecidełek. Zdecydowałam się na cyrkonie o wielkości ss3 i ss5. Co o nich sądzę? Ciężki temat - niby ładnie błyszczą, nie wyglądają na tandetne, ale Swarovski to to nie jest i troszkę im do oryginału brakuje. Mam co do nich mieszane uczucia i nie wiem czy bym je komuś poleciła.

Cena: $2,11 / 8,20zł / 1440szt
Sklep: TopShine Garment Acc.
Link: https://pl.aliexpress.com/item/All-Sizes-Nail-Art-Crystal-Clear-ss3-ss4-ss5-ss6-ss40-Shiny-Strass-Flatback-Non-Hot/32521276237.html?spm=2114.13010608.0.78.VeFcXI

Za jakiś czas pojawi się kolejna część moich Aliexpressowych zakupów, gdyż mam już w domu kolejne produkty, które testuję - m.in. pyłek "efekt lustra", czy kryształki a'la pixie Swarovskiego ;) 

I jeszcze jedna kwestia, którą chciałam poruszyć. Na Aliexpress bardzo popularne są podróbki kultowych, droższych marek, tj. MAC, theBalm, Kylie Jenner. I nie byłoby to problemem, gdyby nie fakt, że wiele osób zamawia te produkty, a później sprzedaje na Allegro jako oryginalne. Dlatego uważajcie zamawiając te produkty w Polsce, z niesprawdzonego źródła. Bo po co płacić za podróbę kilka razy więcej i mieć wątpliwej jakości cienie czy pomadki?

A jak to jest z Wami? Skusiłyście się już na coś z Aliexpress? 



Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

14 komentarzy:

  1. Sama zastanawiałam się nad zakupem jakiś kosmetyków, zdecydowałam się jedynie na podróbkę pudru Ben Nye z którego o dziwo jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty zakupiłaś ;) Ja często kupuje na ali, ale jak jest promo, czasem fajne produkty można zdobyć!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy :) Chwalę sobie pędzle z aliexpress. Mam cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie robiłam jeszcze tam zakupów, ponieważ trochę się obawiam, że nie będę zadowolona z jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery na pewno kupię bo już mi w koszyku czekają z miesiac, ale jak piszesz, że super to zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy, czasami zamawiam na aliexpress, głównie właśnie paznokciowe różności

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość często w ostatnim czasie robię zakupy na aliexpress. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery do stempelków byłyby świetne dla mnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle teraz słychać o tej stronie, że chyba też coś sobie z niej zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te płatki wydają się być ciekawe. I te lakiery do stempli (tylko najpierw stempli bym potrzebowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płatki na osypujące się cienie - fajny gadżet ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)