wtorek, 11 października 2016

Manicure: Sweets and love


Moje aktualne paznokcie nie nawiązują zbyt mocno do jesiennych trendów i daleko im do ciemnych odcieni tak bardzo teraz popularnych. Mój mani jest delikatny, dziewczęcy i bardzo wiosenny, jednak tak to często się kończy, gdy zasiadam do tworzenia całkowicie na spontanie. Inspiracją dla tego manicure była płytka do stempli, którą mam od dłuższego czasu, ale dopiero teraz babeczkowy wzór z niej pochodzący trafił na moje pazurki.


Główną inspiracją dla prezentowanych dziś paznokci, jak już wspomniałam, była płytka BPL-023 ze sklepu Born Pretty Store. Jest to piękna i przesłodka płytka, na której znajdziecie całopaznokciowe wzory z motywem babeczek, cukierków, owoców, czy kawy. Znalazły się też dwa wzory, które kojarzą mi się ze świętami: z aniołkami i śnieżynkami oraz motyw cukrowych lasek i gwiazdeczek. Poza dużymi wzorami na płytce znajdują się również pojedyncze wzory, które możecie umieścić solo na paznokciu (babeczka, filiżanka kawy, lampki z szampanem, lizaki i aniołek). Ja zdecydowałam się na wzór z babeczką, gwiazdkami i napisem LOVE. Wzór odbijałam czarnym lakierem KADS oraz przezroczystym stemplem BPS. Natomiast na paznokciu drugiej dłoni pokusiłam się o zmalowanie odręcznej babeczki.


Moja babeczka została zmalowana za pomocą cieniutkiego pędzelka i hybryd Semilac. Spód babeczki stanowią lakiery 023 Banana oraz 046 Intense Pink, natomiast krem to nic innego, jak biel 001 Strong White. Posypkę na kremie odbijałam za pomocą najmniejszej sondy z tego zestawu i kolorowych lakierów: 000 Lazure Dream, 023 Banana, 043 Electric Pink i 046 Intense Pink. Wisienka na torcie to lakier w odcieniu 027 Intense Red. Kontury babeczki to kremowa czerń 031 Black Diamond

Bazę dla tego manicure stanowią lakiery: delikatny róż 056 Pink Smile oraz lila 058 Heather Gray. A żeby tego było mało, na dwa pazurki powędrował pyłek opalizujący na złoto.





Może zainteresować Cię również:
>> Moje zakupy z Aliexpress

21 komentarzy:

  1. Kolorki ładne, ale dla mnie ciut za cukierkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zamienić róż i fiolet na nieco delikatniejsze, bardziej neutralne kolory, np. beże ;) Ale fakt, wyszło mega słodziutko :D

      Usuń
  2. Ta babeczka na palcu serdecznym jest super urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :* Ale miło czytać takie komentarze, dziękuję ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie sa przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne paznokcie, fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny manicure, jesteśmy zauroczeni :) tego nam trzeba w ten pochmurny poranek! Chcemy więcej takich stylizacji :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dokładnie, wystarczy że spojrzę na swoje pazurki i od razu buzia się uśmiecha ;)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  7. faktycznie słodkie to mani haha też miałam ostatnio na paznokciach jeden z tych kolorków z semilacach na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały manicure, ten z pyłkiem strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybrydy idealne! No i fajnie, że wybrałaś taki dziewczęcy delikatny kolor. Jesień jesienią, ale ile można nakładać na paznkcie bordo, czerń czy granat! Tez nie oglądam się na porę roku- obecnie na paznokciach mam Ceylon z serii Chameleon od Em Nail. Może kolor nie jest tak subtelny jak twój, ale to zawsze jakas odskocznia od jesiennych smutnych lakierów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)