środa, 25 stycznia 2017

Manicure: Gorgeous Emerald


Karnawał trwa, a jak wiadomo jest to czas szaleństw nie tylko na parkiecie. Ja postawiłam na odrobinę szaleństwa i błysku na paznokciach, które chcę Wam dziś pokazać. Myślę, że taki manicure sprawdzi się na niejedną imprezę, nie tylko w okresie karnawału.


Prezentowana dziś przeze mnie stylizacja nie jest trudna i pracochłonna w wykonaniu, natomiast robi duże wrażenie na otoczeni i koleżankach (sprawdzone) :) Do wykonania poniższego manicure wykorzystałam jedynie czarną hybrydę Semilac 031 Blach Diamond i pyłek "efekt szmaragdu" od Indigo, który wtarłam w warstwę dyspresyjną topu (gdyż czarny lakier nie pozostawia warstwy dyspresyjnej) i ponownie pokryłam topem. 

Niestety zdjęcia nie oddają w 100% efektu końcowego, ale zapewniam Was, że pazurki ślicznie się mienią w odcieniach zieleni, błękitu i granatu... Po prostu cudo ;)


A czy Wy lubicie takie błyszczące pazurki? Jakie pyłki możecie mi polecić?




Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Sweets and love

12 komentarzy:

  1. Fiu fiu ten pyłek szmaragdowy daje obłędny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie. Kolor jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt tych zielonych jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt daje ten pyłek :) Ja zachwycam się ostatnio pyłkiem Chrome Effect od NeoNail :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie przepiekne pazurki ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)