czwartek, 2 lutego 2017

Makijaż: Karnawałowy fiolet


Karnawał trwa, a jak wiadomo jest to świetny czas do eksperymentowania z makijażem. W tym okresie wskazane jest mocniej podkreślone oko, błysk, a nawet dużo błysku :) W tym poście chciałabym zaprezentować Wam moją propozycję makijażu w odcieniach fioletu, po które sięgałam bardzo dawno temu. Jak na karnawałowy makijaż przystało - przemyciłam do niego również dwa błyszczące pyłki. Zapraszam po więcej zdjęć do dalszej części wpisu! ;)


Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
*podkład Estee Lauder Double Wear (mieszanka odcieni 1N2 i 2C3),
*paleta mini-kamuflaży Kryolan,#Fair,
*paletka do konturowania na mokro Hean PRO-CONTOUR Palette,
*puder sypki rozświetlający Hean #2 naturalny,
*bronzer Kobo #Nubian Desert,
*róż mineralny Mariza,
*rozświetlacz Peggy Sage #Mirabelle.
Brwi:
*pomada do brwi Freedom #Dark Brown.
Oczy:
*baza pod cienie Inglot,
*beżowy, brązowy i biały cień z palety Morphe 35N,
*fioletowy, foliowy cień mySecret #1 Metal Violet,
*sypki cień Mariza Brilliant #porcelanowy róż,
*pigment Kobo #505 Sea Shell,
*żelowy eyeliner Maybelline #black,
*maskara Hean Volume XXL,
*sztuczne rzęsy BornPretty.
Usta:
*matowa pomadka w płynie Golden Rose #16.

I jeszcze zbliżenie na oczy - niestety aparat zjadł cały błysk sypkich pyłków, które przepięknie się mienią w rzeczywistości!


Makijaż ten wykonałam na karnawałowy konkurs organizowany przez firmę Pierre Rene. Pewnie nie mam żadnych szans, ale fajnie było zmalować na sobie coś innego niż zwykle ;) I pomyśleć, że ostatni makijaż pojawił się na blogu pół roku temu! Chyba muszę się poprawić, bo takie wieczorne malowanki pozwalają mi się wyżyć artystycznie ;) 




Może zainteresować Cię również:
>> Recenzja: Kryolan - Dermacolor - Utrwalacz makijażu (fixer)

9 komentarzy:

  1. powodzenia, piękny makijaż, szczególnie oczu

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż, mimo tego że nie jestem fanką fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! też nie przepadam za fioletem na oku i raczej preferuję brązy, ale nie da się Ci odmówić talentu - wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, kolorek na ustach śliczny ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Бид өмнө нь үр тариа нийлүүлж байгаа нь мансууруулах бодис ашиглан бүрэн өвчнийг эмчлэх боломжгүй өөр, эрүүл мэнд янз бүрийн асуудал эмчилгээний эм олгодог.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)