wtorek, 21 lutego 2017

Manicure: Powiew wiosny


Wiosna coraz bliżej i czekam na nią z utęsknieniem. Nie mogę doczekać się zieleniącej się trawy, kwitnących drzew owocowych i tego uczucia, gdy promienie słońca przyjemnie padają na twarz. Brak wiosny i cieplejszych dni udzielił się również mojej koleżance, która chciała przemycić odrobinę świeżości i lekkości do swojego manicure. I w ten oto sposób powstały widoczne wyżej paznokcie - połączenie stonowanych, neutralnych kolorów z pastelową miętą...


Paznokcie pomalowałam lakierami hybrydowymi marki Semilac oraz NeoNail. Mięta, to oczywiście 022 Mint od Semilac. Z tej samej firmy pochodzi również jasny beż, czyli 135 Frappe. Natomiast lakier 2694 Cacao z NeoNail odpowiada za ciemny, chłodny, kakaowy brąz. Całość wyszła stonowana, lekka, jednak czuć już powiew wiosny. I to podoba mi się najbardziej - już nie mogę się doczekać, aż nałożę na swoje pazurki odcienie delikatnych róży, błękitów i żółci. Zmęczyła mnie już ta zima i potrzebuję odrobiny lekkości i świeżości ;)






Może zainteresować Cię również:
>> Recenzja: Kryolan - Dermacolor - Utrwalacz makijażu (fixer)

14 komentarzy:

  1. mięta to świetny odcień, gdy słoneczko powoli wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękna kombinacja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. frappe to mój ulubieniec z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki!

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Мы прапануем прэпараты для лячэння розных праблем са здароўем, выкарыстоўваючы прэпарат, які даецца і насенне могуць вылечыць хвароба цалкам.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)