wtorek, 30 maja 2017

Manicure: Syrenka na beżowym tle


Beżowe paznokcie to trend ponadczasowy. Tak pomalowane paznokcie sprawdzą się w każdej sytuacji. Neutralne kolory świetnie komponują się z ubraniami w każdym kolorze i stylu. Zawsze będą wyglądać elegancko, delikatnie i schludnie. A tym razem chciałabym pokazać Wam, jak można urozmaicić taki neutralny manicure.


Beżowy lakier, który stanowi bazę i swego rodzaju tło dla całej stylizacji jest lakier hybrydowy x-hybrid w odcieniu 07 Rose Nude. Na palce wskazujące i serdeczne nałożyłam top z warstwą dyspresyjną, w którą wtarłam złotą syrenkę i-nails i ponownie pokryłam topem. Na pozostałe paznokcie nie nakładałam topu, gdyż lakiery x-hybrid nie wymagają użycia bazy i topu. 


Sami zobaczcie, jak drobno zmielony jest ten pyłek - jak dla mnie idealny ❤️


I jeszcze jedno zbliżenie na pazurki z efektem syrenki:




Może zainteresować Cię również:
>> Recenzja: Kryolan - Dermacolor - Utrwalacz makijażu (fixer)

14 komentarzy:

  1. Już sobie wyobrażam ten efekt do opalonej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. syrenkowy złotawy beż jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny efekt. Niedawno zaczęłam swoją przygodę z hybrydami i czekam aż przyjdą do mnie wszystkie pozamawiane efekty! To wszystko tak pięknie się błyszczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolor, na prawdę! Elegancja i szyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają! Mega mi sie podobaja! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje na tym beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.olx.pl/oferta/10zl-taniej-niz-zwykle-pazurki-hybrydowe-i-zelowe-CID619-IDfS3Cf.html#562fed453b Dzień dobry, czy to Pani ogłoszenie? bo na jednym ze zdjęć jest adres Pani bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. racja, nudziaki są ponadczasowe <3 a jeśli chodzi o pyłki to ja jakoś przerzuciłam się na kameleony semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Thank you sharing the post. I got many help in the post.
    Get our services….

    Creator of clipping path

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)