poniedziałek, 19 czerwca 2017

Makijaż: Granatowe oko z paletą Balmsai


Granatowe i niebieskie cienie do oczu jeszcze do niedawna sprawiały, że miałam ochotę uciekać jak najdalej i jak najszybciej. U innych podobały mi się bardzo, jednak po kilku nieudanych próbach stwierdziłam, że niebieskości nie są dla mnie. Jednak gdy w moje ręce wpadła paleta Balmsai z theBalm z pięknym granatem i turkusem, postanowiłam, że dam tym odcieniom kolejną szansę. Muszę przyznać, że efekt jaki udało mi się stworzyć przeszedł moje oczekiwania i pokusiłam się nawet o zrobienie kilku zdjęć. Efekty tych zabaw możecie zobaczyć w dalszej części wpisu...


Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Estee Lauder Double Wear 1N2,
*puder ryżowy Paese,
*GlamPop puder do konturowania KONTUR,
*minerany róż sypki Mariza Subtelny róż,
*rozświetlacz Peggy Sage Mirabelle.
Brwi:
*pomada Makeup Revolution Dark Brown,
Oczy:
*baza pod cienie Inglot,
*żelowa, czarna kredka Maybelline Masterdrama,
*cienie z palety theBalm Balmsai: Dream Boat, Score, Dig It, Surf's Up, Pipeline, Big Kahuna, Surfari, High Tide, Stoked,
*ozdoby do ciała Inglot #56,
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara Hean XXL Volume,
*rzęsy BPS.
Usta:
*matowa pomadka Golden Rose w płynie odcień 16,
Paznokcie:
*hybryda X-hybrid 26 Sweet Watermelon.


A czy wy lubicie odcienie granatu i niebieskiego w makijażu? Często sięgacie po te kolory?



Może zainteresować Cię również:
>> Recenzja: Kryolan - Dermacolor - Utrwalacz makijażu (fixer)

5 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło. Ja bardzo lubię połączenie granatu ze srebrem i często się tak maluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż ;) Kolorki trochę nie moje, ale ślicznie się prezentuje ;) Raczej dla odważniejszych dziewczyn, ale przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)