środa, 16 listopada 2011

Swarovski heart Light Topaz AB

Hej! Już przyszła do nas jesień, liście opadły z drzew, robi się mroźno i wietrznie, choć dziś u mnie dla odmiany świeci piękne słońce, które pobudza do życia :) Obecnie mam remont w domu i nie mam za bardzo czasu robić nowych "tworków", ale mimo wszystko będę starała się Was nie zaniedbywać i dodawać nowe projekty :)

Nie bez powodu na początku notki nawiązałam do jesieni - dziś kolczyki w jesiennym kolorze. Srebrne kolczyki z kryształami Swarovski o wielkości 14 mm w kolorze Light Topaz AB. Śliczna opalizująca żółć, zresztą zobaczcie same:

cena:
kolczyki - 30zł

Zapraszam na moje konto na allegro, poza biżuterią znajdziecie tam książki i ciuszki, może komuś wpadnie coś w oko:


Przypominam również o konkursie, gdzie do wygrania jest bransoleta MAXI, więcej informacji tutaj.

Miłej środy! :*

1 komentarz:

  1. These earrings are so beautiful, I like them!Nice post!

    Take a look at my blog and if you like it follow me: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)