niedziela, 18 grudnia 2011

Bransoleta w kolorze srebra - minimalizm

Witam po małej przerwie. W ostatnim czasie niestety nie miałam czasu na pisanie i robienie nowych wzorów biżuterii. Ograniczyłam się jedynie do wykonywanie zamówień świąteczno-sylwestrowych :) Dziś znalazłam troszkę czasu i zrobiłam minimalistyczną bransoletę w kolorze srebra (jak widać mało było tego czasu) :]

cena:
bransoleta - 11zł
Bransoleta ta idealnie nadaje się do przywieszek charms - dzięki czemu można ją samodzielnie zmodyfikować, dodawając wybrane przez siebie przywieszki.

Przypominam o wyprzedaży biżuterii, dostępne modele i ceny znajdziecie tutaj. :)

 
      

Jak Wam idą przygotowania do świąt? Ja jeszcze muszę kupić 3 prezenty (dla braci i chłopaka). Z facetami zawsze są największe problemy ;) A Wy kupiłyście już wszystko? Może coś podpowiecie?

I na koniec mała zapowiedź kolejnego postu:



Trzymajcie się cieplutko :*

2 komentarze:

  1. Fajna tak prosta elegancja ;) a kolejny post zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zaproszenie, oczywiście wzięłam udział już :) powoli tracę nadzieję, jeśli chodzi o konkursy, jeszcze nigdy żadnego nie wygrałam :(

    pierwsza bransoletka bardzo wpasowuje się w mój gust :) rozważam zakup czegoś w tym stylu, chyba muszę przejrzeć Twoją ofertę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)