poniedziałek, 5 grudnia 2011

Szkatułka na biżuterię - decoupage - róże

Witam po krótkiej przerwie :) Tak jak w poprzednim poście wspominałam, operacji tuning poddana została moja szkatułka na biżuterię. Ozdobiłam ją motywem róż i pomalowałam na ciemny brąz. Posiada ona 8 przegródek, co umożliwia utrzymanie swoich skarbów w ładzie. Teraz zastanawiam się czy nie zrobić sobie nowych świeczników z podobnym motywem :]


Dla zainteresowanych: istnieje możliwość wykonania podobnej szkatułki, wzór i kolor dowolny. Cena do uzgodnienia. Cena powyższej szkatułki to 65zł.

I jak ją oceniacie? Chciałybyście mieć taki gadżet? A może już posiadacie podobną szkatułkę?

4 komentarze:

  1. Jezusicku ;o ;d niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka jest przepiękna. Jak ja zazdroszczę wszystkim, którzy potrafią wytworzyć takie cuda! :)

    http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)