poniedziałek, 23 stycznia 2012

Lekcja makijażu - makijaż wieczorowy - Sleek Oh So Special

Witam! Dziękuję wszystkim za tak liczne odwiedziny oraz komentarze i mam nadzieję, że z każdym postem będzie nas więcej ;) Zapraszam na fanpage na fb tych, którzy jeszcze nie polubili mojego bloga: [KLIK].

Dziś przygotowałam dla Was pierwszy makijaż - wieczorowy. Być może przyda się jeszcze na imprezy studniówkowe, połowinki lub inne imprezy karnawałowe i nie tylko :) Do przygotowania tego makijażu wykorzystałam:
*podkład Revlon Colorstay,
*baza pod cienie JOKO Virtual,
*cienie Sleek z palety "Oh So Special" (Bow, Gateau i Celebrate),
*tusz do rzęs Avon SuperShock,
*tusz do rzęs Avon SuperEnchant.







Makijaż zaczynamy od zewnętrznego kącika oka - nakładamy na niego najciemniejszy z cieni - Celebrate. Następnie nakładamy cień Gateau na środek powieki delikatnie pokrywając część ciemnego cienia, dzięki czemu uzyskamy niewidoczne przejście pomiędzy cieniami. Delikatnie podkreślamy dolną powiekę cieniem Celebrate. Następnie nakładamy cień Bow w wewnętrzny kącik oka. Nakładamy na rzęsy tusz SuperEnchant, a następnie przeczesujemy je tuszem SuperShock, dzięki czemu uzyskamy efekt pogrubienia i wydłużenia rzęs. Gotowe :)




Zdjęcia wykonywane w świetle sztucznym, niestety nie oddają w całości uroku tego makijażu. Następnym razem postaram się o zdjęcia krok po kroku, choć nie wiem czy będzie to takie łatwe z moją cyfrówką ;] Jestem w trakcie przygotowywania recenzji tej paletki, bądźcie cierpliwi ;)

Co uważacie o takim makijażu? Lubicie takie kolory? :)

10 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie lekkie kolory, są stonowane, niewulgarne, bardzo na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNY MAKIJAŻ! Kobieco, delikatnie i zmysłowo :D jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!!



    xoxo from rome
    K:
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie kolory, są subtelne i nie rażą po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ;) muszę chyba przylecieć do Ciebie na jakieś szkolenie :P bardzo ładny makijaż na każde wyjście :)

    Obserwuję :*

    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wieczorkiem sprawdzę i dam Ci znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała tak umieć się umalować!

    Dziś o godzinie 20:30 kolejna konferencja Oriflame. Pani Elwira przedstawi hity i nowości Katalogu nr 2 (czyli tego z którego możecie obecnie składać zamówienia), a także o Konkursach z okazji 45-lecia Oriflame!
    Uwaga: Wszyscy uczestnicy konferencji maja szansę na nagrody w postaci wybranych kosmetyków Oriflame!
    Jeżeli jesteś chętna to proszę zostawić swój adres e-mail u mnie na blogu w komentarzu.A ja Ci prześlę link konferencji!
    Zapraszam bo naprawdę wyjątkowo warto!

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie się zastanawiam nad tą paletką i widzę, że chyba warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)