środa, 1 lutego 2012

Bransolety MAXI - zieleń+niebieski

Witam! Dziś chciałam Wam pokazać bransolety, które zrobiłam na zamówienie. Obie utrzymane w podobnej kolorystyce (zieleń i niebieski). Połączenie to jest idealne na lato - uwielbiam je ;)  Składają się one z ośmiu ogniw - na dłoni prezentują się jak osiem osobnych bransolet.





cena:
bransoleta - 20zł/szt

Jeśli ktoś jest zainteresowany tego typu biżuterią, ale wolałby ją w innym kolorze, to zapraszam, chętnie ją wykonam. Poniżej inne propozycje kolorystyczne:


 

Która z nich przypadła Wam najbardziej do gustu? :)

14 komentarzy:

  1. która pierwsza :D zielono-niebieska ! jest cudowna!!! kocham takie kolory!
    Buziaki :*

    u mnie nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubię połączenie niebieski + zieleń;) śliczne te Twoje branzolety, sama również robiłam biżuterie, ale aktualnie nie mam na to czasu i weny;) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej te nowe moje ulubione :D Kocham kocham takie kolory! Połączenie zieleni, niebieskiego i morskiego <3 Najbardziej podobają mi się koraliki z drugiej bransoletki pierwsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne są :) śliczne kolorki, wiosennie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki są przecudowne!! Zarówno osobno, jak i razem prezentują się genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza ta perłowa (biało-złoto-pudrowa)
    Taka delikatna i fajne połączenie kolorków :) Aż trudno uwierzyć,że sama robisz! Takie piękne :)
    A i dzięki śliczne za obserwowanie, mam nowego bloga i z każdej nowej obserwatorki baardzo się cieszę, hehe.;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)