wtorek, 14 lutego 2012

Komplet różowej bizuterii Swarovski na walentynki (Rose AB) z perełkami słodkowodnymi

Dziś walentynki. Wszędzie dookoła czerwone i różowe serduszka, kwiaty, maskotki. Atmosfera ta udzieliła się w biżuterii, którą zrobiłam na tę właśnie okazję ;) Połączenie różu, bieli, srebra i iskrzących refleksów. Komplecik wykonałam z różowych perełek słodkowodnych, różowych i przeźroczystych kryształków, które mienią się na żółto i niebiesko. Całość wykończona srebrem próby 925. Kolczyki z powodzeniem można wykorzystać do eleganckich stylizacji na co dzień, natomiast całość da nieziemski efekt na większe wyjścia.



 
Długość kolczyków to ok 4,5cm.
Długość bransolety to 19cm+3cm przedłużający łańcuszek (możliwość skrócenia na życzenie)
cena:
kolczyki - 25zł
bransoleta - 27zł

***
Dziś byłam na walentynkowych zakupach. Nie znalazłam nic dla siebie w sklepach odzieżowych, więc na pocieszenie wybrałam się do Natury i Super-Pharm :D Polecam wszystkim wybrać się do pierwszej z drogerii, gdzie przy zakupie dwóch produktów marki Essence dostajemy jeden kosmetyk tej firmy gratis (do wyboru mamy: pomadkę, błyszczyk, cienie lub eyeliner).


Moje zakupy:
*Gliss Kur szampon i odżywka do intensywnej odbudowy (czy może ktoś używał?),
*eyeliner w żelu Essence,
*pędzelek do eyelinera Essence,
*lakier do paznokci z brokatem Essence,
*pędzelek do smokey eyes Essence,
*błyszczyk XXXL nudes (gratis),
*cienie Essence (gratis),
*Nivea 3w1 (żel, peeling, maska).

Czy używałyście już któryś z tych produktów? Ja wszystkie mam po raz pierwszy i będę testować :)

23 komentarze:

  1. Ale słodziusi komplecik!!! :D Cudeńko i bardzo walentynkowe ;)

    A z nowości ciekawi mnie lakier bo daje po oczach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info o tej promocji! Jutro biegnę do natury!

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze chciałam dodać, że kolczyki są prześliczne. Jestem pełna podziwu. Jakiś sklep powinien u ciebie zamówienia składać i nam sprzedawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, bardzo Ci dziekuję :* Aż się zarumieniłam :)

      Hehe jeśli ktoś jest zainteresowany to może zamówić u mnie (przez bloga/allegro/szafa.pl) bez zbednych pośredników, to i cena troszkę niższa będzie ;)

      pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ;)

      Usuń
  4. ja już pędzę do drogerii, bo bardzo lubię tę firmę! a kolczyki powaliły mnie na kolana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info. Jutro biegne do Natury!!:) Żadnych z tych kosmetyków nigdy nie używałam.. A biżuteria piękna, taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na chwilę obecną mogę polecić eyeliner w żelu i pędzelki (ten do smokey jest cudowny) :D

      jak zrobisz zakupy to pochwal się co wybrałaś ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. biżuteria genialna, taka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałaś ten komplet czy tylko znalazłaś w Internecie ? :> bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama go zrobiłam :) Oprócz makijażu moim drugim hobby jest handmade :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. A po ile kupiłaś ten eyeliner i pedzelek? Chyba sie skusze :-) no i wiesz może do kiedy ta promocja ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A po ile kupiłaś ten eyeliner i pedzelek? Chyba sie skusze :-) no i wiesz może do kiedy ta promocja ?

    OdpowiedzUsuń
  10. A po ile kupiłaś ten eyeliner i pedzelek? Chyba sie skusze :-) no i wiesz może do kiedy ta promocja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. promocja jest (chyba) do 22 lutego - do tego dnia obowiązuje ich gazetka ;)
      eyeliner kosztował 11,99 a pedzelek do niego 6,99

      Usuń
  11. o kurczę zdolna jesteś ! Musiałam jakoś ominąć słówko "wykonałam". Naprawdę mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolczyki! <3
    używam eyelinera do spółki z pędzelkiem z essence - jestem zadowolona, nabieram wprawy :) ciekawa jestem tego lakieru, bo wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. używałam tego all in 1 i nie jestem zadowolona ;) jak dla mnie nie ma efektów poza szczypaniem bo kosmetyk ma alkohol ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplet, sama mam podobny, tzn. z takimi różowymi serduszkami od swarovskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy zestaw . ^^
    Bardzo mi przypadł do gustu . ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tego Eyelinera w żelu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)