czwartek, 2 lutego 2012

KONKURS kosmetyczno-biżuteryjny oraz nawiązanie współpracy z Dax Cosmetics

Witam Was gorąco :* Dziś mam Wam kilka wiadomości do przekazania ;) W związku z tym, że rozszerzyłam swoją działalność oraz coraz więcej osób zagląda na mojego bloga  przygotowałam dla Was mały konkursik ;) Nie jest sponsorowany (tzn. ja ufundowałam nagrody), ale mimo to mam nadzieje, że nagrody przypadną Wam do gustu i będziecie chciały wziąć w nim udział ;) Jakie jest zadanie konkursowe? Trzeba napisać dlaczego to właśnie TY masz wygrać ten konkurs?! Swoje odpowiedzi zostawiajcie pod tym postem.

Aby wziąć udział w konkursie należy:
*obserwować mój blog (puplicznie),
*polub wpis na facebook’u „KONKURS kosmetyczno-biżuteryjny” 
*zostaw komentarz z odpowiedzią na pytanie konkursowe,
*podaj swój adres mailowy.
W komentarzu napiszcie pod jakim nickiem obserwujecie i lubicie :)

Bardzo byłoby mi miło, gdybyście dodali na Wasze blogi baner informujący o moim konkursie (post/panel boczny – bez znaczenia). ;)

Na Wasze zgłoszenia czekam do 20 lutego (do godziny 24:00). Wygra najciekawsza odpowiedź, która najbardziej mnie zainteresuje ;) Zwycięzca ogłoszony zostanie 22 lutego. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania adresu do wysyłki.

A oto co możecie wygrać:

*bransoleta decoupage,

*bransoleta posrebrzana z przywieszkami i sercem Swarovski,
*kredka Delia Cosmetics nr 2,
*gąbeczka do podkładu/pudru,
*pomadka L'oreal Endless Kissable kolor 410 "Lover's coral"

Nagrody skromne, ale mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i będziecie chciały troszkę powalczyć ;)


 W takim razie życzę Wszystkim bez wyjątku powodzenia i natchnienia w pisaniu odpowiedzi na pytanie konkursowe :] 

***
Dziś dotarły do mnie nowe paletki Sleek: "Acid" i "Curacao" zamówione na PaaTal. Jestem zachwycona ich kolorami. Wcześniej długo zastanawiałam się nad tą "Acid", ale dziś wszystkie moje zwątpienia poszły w niepamięć - zakochałam się w nich i co chwila na nie spoglądam :)


 Czyż nie są cudowne? :) 

***
Już pewnie niektóre z Was zauważyły na blogu, że nawiązałam współpracę z Dax Cosmetics ;) Otrzymałam 3 próbki: krem matujący i zwężający pory, kaszmirowa baza matująca pod makijaż, fluid matujący (choć odcień cappucino będzie dla mnie chyba zbyt ciemny).


 Który z tych kosmetyków najbardziej Was interesuje? Która recenzja pierwsza? :) 

19 komentarzy:

  1. dlaczego? Bo jestem wierną fanką Twojej działalności i jestem zakochana w Twojej biżu a kasy wiecznie brak :P

    RedHead-Girl
    piwnooka90@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako : Madzia
    mój facebook: Magda Jezierska
    email : madzia3991@interia.eu

    odpowiedź : Dlaczego ja? Ponieważ uważam, że kosmetyki jak i biżuteria są bardzo ważnym dodatkiem dla kobiety. Biżuteria może zmienić pogląd na nasz prosty zestaw, ponieważ jest uzupełnieniem stylizacji. A co do kosmetyków : pozwalają one zachować zadbaną cerę , a przez dopełnienie makijażem czuję się, że wszystko mam zapięte na ''ostatni guzik " :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako agnieszkazg
    agnieszkazg@o2.pl
    na fb lubię: Agnieszka I.

    Dlaczego ja? Hmm.. wymyślać tutaj dużo nie będę, po prostu uwielbiam bransoletki z charmsami lub bransoletki tego typu, a akurat ta bransoletka jest strzałem w dziesiątkę jeżeli chodzi o mój gust! Moje kolory, mój styl. No co tu dużo mówić, fajnie byłoby ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: monalisamakeup
    email: monalisa91@o2.pl
    FB: MakeUP!

    Dlaczego powinnam wygrać? Ponieważ jeszcze nigdy w życiu nie wygrałam żadnego konkursu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nagrody bardzo zachęcające jednak nie zgłoszę się :(

    www.pajla.blogspot.com
    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki paletki są cudowne ;D zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję - Balbinka
    E-mail - ec92@interia.pl
    FB - Ewelina Ch.

    Dlaczego to właśnie JA mam wygrać ten konkurs?
    Hmm... od daaawwwnnnaaa marzę o biżuteri z takim serduszkiem Swarovski'ego. Co tu dużo mówić jest cudne! Biżuteria cód, miód, malina. Wszyscy by mi zazdrościli :) Gąbeczki do makijażu zbieram jak szalona, bez niej mój makijaż wygląda jak byłby wykonany przez 4 latkę ;D Najbardziej jednak chciałabym być posiadaczka pomadki L'oreal Endless Kissable - kocham pomadki wszelakich kolorów, a nie miałam nigdy okazji mieć w posiadaniu pomadki, ba ani nawet żadnego kosmetyku z L'oreal. Może i będę nudna i pospolita, ale również nie miałam nigdy takiego szczęścia, żeby zwycięzyć w jakim kolwiek konkursie, a biorę udział w wielu. Czasem zastanawiam się czy nie ciąży na mnie jakieś fatum. Pozdrawiam Balbinka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Lubię na FB stronę i post jako Klaudia B.
    Dlaczego ja?
    Po prostu, bardzo lubię czytać Twój blog,jestem fanką, każdej miłej osóbki:D Jestem na etapie odkrywania nowych kosmetyków, więc kolejne by mi się przydały:) Od czasu do czasu coś wygrywam, ale bez rewelacji :P Na pytanie dlaczego ja mam wygrać? Odpowiadam krótko: Bo chcę! i byłoby mi bardzo miło:D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że obserwujemy :)
    Miętowy jest cudny chociaż mógłby być odrobinę jaśniejszy ale to załatwia biały lakier z MNY który nie kryję :P

    OdpowiedzUsuń
  10. również obserwuję ;)
    ciekawy blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog, Twoja nowa paletka jest świetna:-) Te kolory cieni są takie ..wiosenne i radosne :)
    Zgłaszam się. :-)
    Obserwuję jako Uwielbiam Krakersy.
    Polubiłam fanpage oraz Twój wpis na facebook'u jako Klaudia K.
    Dlaczego mam wygrać ? Ponieważ uwielbiam Twój blog. Już od dawna czytam i będę czytać jeszcze długo, bo wpisy są ciekawe i oryginalne :-) Poza tym nigdy jeszcze nic nie wygrałam, niedługo zbliżają się moje urodziny, a Twoja bransoleta bardzo mi się podoba (zresztą jak reszta prezentów) :-).


    Klaudia,walksera@wp.pl

    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog: uwielbiamkrakersy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :)
    obserwuję jako k-rocka
    na fb jako Kasia Duszyńska
    mój mail to: julia_wwa@wp.pl

    JA cholerka powinnam wygrać ten konkurs, bo to JA nigdy nic nie wygrywam, już nie mówiąc o moim pechu w rozdaniach i chyba coś od życia mi się nalezy ! :))) no..

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako Blondie.
    na facebooku - Agnieszka S
    e-mail agnieszka33@autograf.pl

    Dlaczego ja powinnam wygrać? Ponieważ nagrody bardzo mi się podobają! Jestem wielką fanką bransoletek,obie są prześliczne-szczególnie ta z zawieszkami.Jako,że jestem nastolatką to wiadomo,że nie zawsze mam kasę żeby kupić wszystkie kosmetyki,które bym chciała,a pomadka każdej dziewczynie jest potrzebna...Życzę powodzenia w w ciężkim wyborze,pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    martyna12317@buziaczek.pl
    Dlaczego powinnam wygrać? Ponieważ nagrody są cudowne, z całej gromadki najbardziej podoba mi się bransoletka, która jest bardzo ciekawa i interesująca. Bloga obserwuję od dawna, brałam udział już w innych konkursach w których pojawiały się twoje dzieła :) pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym miała się nie zgłosić?!
    Jak mogę się o twoją bransoletkę bic!
    Obserwuję jako HiHi
    mail: marta1263@tlen.pl
    lubię na fb: Marta C...n
    Dlaczego powinnam wygrać? Ponieważ wreszcie dostanałabym biżuterię twojego wyrobu, na którą do tej pory mogłam sobie jedynie popatrzeć na blogowych zdjęciach. Bym miała bransoletkę zanim jakiś handlowiec zacznie ją od ciebie wykupywać (i bym się tym chwaliła na prawo i lewi a jako dowód bym pokazała ten wpis!) :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)