poniedziałek, 6 lutego 2012

Lekcja makijażu – fioletowy „Bad Girl”

Hej! :* Dziś przedstawiam obiecany tutorial fioletowego makijażu, który wykonałam w całości paletką Sleek „Bad Girl”. Ale zanim przejdę do szczegółów chciałabym przypomnieć o konkursie tym, którzy jeszcze nie wzięli udziału. TUTAJ znajdziecie więcej informacji.

Teraz już spokojnie mogę przejść do tematu  mojego wpisu ;) Do przygotowania poniższego makijażu użyłam:
*cienie z paletki Sleek „Bad Girl”: Twilight, Rebel, Innocence, Noir,
* czarna kredka do oczu,
*baza pod cienie Joko Virtual,
*czarny eye-liner Wibo,
*tusz do rzęs Avon SuperEnchant,
*tusz do rzęs Avon SuperShock.





  1. Na twarz nakładamy podkład, następnie na powiekę nanosimy bazę pod cienie.
  2. W zewnętrznym kąciku, w załamaniu powieki oraz wzdłuż linii rzęs (do połowy) nanosimy cień Twilight.
  3. Na środek powieki nanosimy cień Rebel.
  4. Wewnętrzny kącik wypełniamy cieniem Innocence, delikatnie cieniując go aż do połowy powieki.
  5. Następnie pędzelkiem delikatnie rozcieramy cienie w załamaniu powieki (możemy pomóc sobie jasnym cieniem).
  6. Dolną powiekę podkreślamy cieniem Rebel.
  7. Tuż nad linią rzęs malujemy eye-linerem cieniutką kreseczkę. 
  8. Tuszujemy rzęsy – u mnie najpierw SuperEnchant, a następnie SuperShock.
  9. Jeżeli chcemy przyciemnić spojrzenie linię wodną wypełniamy czarnym cieniem Noir.

Mam nadzieję, że instrukcja czytelna i przydatna ;) Już niedługo pojawi się stepik zielono-srebrnego makijażu wykonanego tą samą paletką. Pozdrawiam :* :)

29 komentarzy:

  1. aaa! Kochana! tego właśnie potrzebowałam! :*
    w tym tygodniu chyba przejdę się w poszukiwaniu paletki ze Sleek'a :D tyr tyr tyr :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam, że kosmetyki Sleek dostępne są w sieci Superdrug (mam nadzieję, że dobrze napisałam) ;)

      Usuń
  2. Super super i jeszcze raz super :D Szybko, prosto a jak efektownie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż super, instrukcja z pewnością mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie i dokładnie to opisałaś :) kiedyś tam jak zacznę się malować to skorzystam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło że wpadłaś do mojego bloga , no no widze że tutaj tez jest sympatycznie tez bede obserwować :) bardzo fajna paletka cieni dużo za nią dałaś? Uwielbiam ciemne kolorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wylicytowałam ją na allegro - nową za 20zł+wysyłka ;) ich ceny na allegro wahają się od 25 do 30zł ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. fiolety w tej palecie są śliczne, dla mnie jednak wydaje się być zbyt ciemna i niebieska, a tu taki piękny dzienny makijaż :) obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzęsy masz sliczne. I oczy!; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* jeszcze się ich naoglądacie i Wam się znudzą hihi ;)

      Usuń
  8. Śliczne oczy ; )

    Obserwuję.
    Było by miło gdybyś się zrewanżowała ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt:)
    Cudne oczy :D
    Pozdrawiam i dodaję się do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno bardzo się przyda :) makijaż super chetnie wypróbuję przy nadażającej się okazji!
    A tak na marginesie to masz epickie oczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) :* takiego porównania jeszcze nie słyszałam hehe ;)

      Usuń
  11. super Ci wyszedł ten makijaż ;) przepięknie wygląda do niebieskich oczu. Uwielbiam te tusze do rzęs, szczególnie supershock. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) z tym kolorem to różnie bywa, nieraz wyglądają na niebieskie(co widać na zdjęciach), a innym razem na zielone. takie kameleony :) zależy od światła, ale raczej niebieskie - przy tym zawsze się upieram :)

      Usuń
  13. Fajny blog ; )
    Obserwujemy ?

    * Jeśli dodasz się do obserwatorów to napisz a na pewno się odwdzięczę *

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje Kochana!:)

    A co do Twojego posta to rewelacja, piękny make up! W sobotę idę na imprezę(ogólnie nie lubię zbyt często stosować cieni do powiek, ale chyba teraz się skuszę).

    A ostatnio oglądałam te cienie, po Twojej recenzji chyba je kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorąco polecam, na imprezę są idealne, ładnie można nimi podkreślić oko ;) ja teraz testuję te kolorowe paletki, aż szkoda mi je napoczynać, bo tak ślicznie wyglądają w pudełeczku :]
      pozdrawiam :)

      Usuń
  15. dziękuję za komplement, to bardzo miłe ;) dodałam do obserwowanych, ponieważ spodobał mi się Twój blog i będę tu wpadać częściej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż, jeszcze lepiej wyglądałby przy brązowych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie! ale fiolet raczej nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz gęste rzęsiska!

    a cienie pięknie rozprowadziłaś. To zasługa cieni, czy masz jakieś super pędzle?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ty masz oczyska! ;oo Tylko pozazdrościć :-) Makijaż jak zwykle perfect ;)
    Pozdrawiam + zapraszam do mnie (uwielbiamkrakersy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)