sobota, 4 lutego 2012

Recenzja - paleta cieni Sleek "Bad Girl"

Hej! :* Dziś przygotowałam dla Was kolejną recenzję paletki Sleek - tym razem na odstrzał poszła "Bad Girl" ;) Była to moja pierwsza paletka zakupiona z tej firmy - udało mi się ją wylicytować za 25zł z wysyłką. Dostępne są one w wielu drogeriach internetowych i na allegro w cenach 25-30zł+koszty wysyłki. Cienie te kupiłam na początku listopada, więc już coś mogę na ich temat napisać.

Jak wszystkie paletki Sleek, tak i tą otrzymujemy w porządnym czarnym opakowaniu z dużym lusterkiem i aplikatorem do cieni. Po pierwszym otwarciu byłam przerażona kolorami tych cieni - nie spodziewałam się, że będą aż tak ciemne. Pierwsze podejście do nich też nie było zbyt udane, ale później poszło już o wiele lepiej ;) Teraz wiem, że można zrobić nią nawet dzienny makijaż, a nie tylko mocny i wieczorowy.

Podobnie jak w paletce "Oh So Special" tak i tu cienie są mocno napigmentowane. Paletka składa się głównie z iskrzących cieni, jednak znajdziemy w niej kilka matów. Poniżej przedstawiam swatche i opis każdego koloru:


1. Innocence - perłowy, biały cień, idealny do wewnętrznego kącika
2. Gullible - perłowy, mi przypomina on kolor szampana
3. Blade - persłowy, jasny szary/srebrny
4. Gun Metal - perłowy, szary/srebrny
5. Underground - perłowy, ciemny grafit
6. Noir - matowy, mocna czerń
7. Intoxicated - perłowy, intensywna zieleń
8. Envy - satynowy, ciemna zieleń
9. Obnoxious - satynowy, głęboki mocny granat
10. Abyss - satynowy, granat delikatnie wpadający w turkus
11. Twilight - satynowy, połączenie czerni z granatowym z malutkimi drobinkami opalizującymi na fioletowo
12. Rebel - matowy, śliwkowy (mój faworyt)


Podobnie jak to było w przypadku paletki OSS cienie ładnie nabierają się na aplikator i na powiece prezentują się tak samo pięknie jak w pudełeczku. Nasycone kolory pomogą nam stworzyć imprezowy look, ale i nie tylko. Moim zdaniem ta paletka może posłużyć również do makijażu dziennego. Ja osobiście uwielbiam fiolet (twilight) i śliwkę (rebel), gdyż ładnie kontrastują z moją tęczówką, ale myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Spokojnie możemy wykonać nią smokey eyes - nie tylko to klasyczne, ale i fioletowe, granatowe, czy zielone :) Cienie bardzo długo utrzymują się na powiekach, w połączeniu z bazą przetańczycie z nimi niejedną imprezę. Także podsumowując - POLECAM :)

Poniżej kilka makijaży wykonanych tą paletką:

Makijaż dzienny: użyte cienie to Gullible i Rebel
Makijaż dzienny (fioletowy - Innocence, Rebel, Twilight) i wieczorowy (srebrno-zielony - Innocence, Intoxicated, Underground)
Dwa ostatnie makijaże - już niedługo na blogu krok po kroku. Chciałam jeszcze przypomnieć o moim konkursie - zachęcam do wzięcia udziału ;)

 I co myślicie o tej paletce? 

23 komentarze:

  1. Ejjj narobiłaś mi ochoty na nią ;D Dobrze wiesz, że kocham się w ciemnych makijażach ;) I zaplanowałam sobie że na pierwszy dzień ślubu zrobię sobie sama smokey eyes a na drugi dzień mój normalny makijaż z eyelinerem ;) Chociaż może jednak eyeliner się znajdzie w pierwszym dniu? :P W końcu pasowałoby do toczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zawsze można zaszaleć i w dzień slubu ładny smoky sobie machnąć ;) coś wymyślisz maleńka. A cienie zawsze można kupić i mieć na inne mniejsze okazje, albo i bez okazji :D

      Usuń
  2. ładne kolory, jednak cienie nie są moimi przyjaciółmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie błyszczą- przyznam, że tak mocno pigmentowane kolorki strasznie mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są i fajnie się prezentują,aczkolwiek ja jeszcze nie mam doświadczenia ponieważ się nie maluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie smokey eyes chce walnąć w pierwszy dzień ;D Haha wiesz, że nie będę standardową panną młodą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będziesz ale to bardzo dobrze ;) może jakiś makijaż Ci tu wpadnie w oko hihi ;)

      Usuń
  6. Super makijaże :)
    hahaha gdybym jeszcze tak umiała sie umalować cieniami to by było cudnie :P
    a nie takie dziwaczne cosie mi wychodza o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tygodniu dodam krok po kroku tych makijaży, może będzie to pomocne ;) powoli, powoli i zacznie coś wychodzić ;)

      Usuń
  7. Z nazw kolorów od razu rzucilo mi sie w oczy Twilight :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory ma ta paletka. Właśnie się zastanawiałam czy wybrać tę czy "Storm". Poza tym śliczne makijaże :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storm niestety (jeszcze) nie posiadam ;) Ale też ciekawie wygląda i zapewne piękne makijaże można nią zmalować. Co do wyboru nie pomogę, bo nie mam obu paletek. Podobnie jak Ty wybierałam między tymi dwiema paletkami i wybrałam jednak "Bad Girl" i nie żałuję ;)

      Usuń
  9. Śliczne kolory!! Bardzo fajny efekt na powiekach! ;) Chyba mnie do nich przekonałaś!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zakupisz to pochwal się ;) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona tak bardzo jak ja ;) Ja już popadłam w sleekomanię, więc miej się na baczności :) pozdrawiam

      Usuń
  10. świetne kolory ! na dodatek ślicznie wyglądają na powiekach :) Pozdrawiam

    Zapraszam jak obserwujesz to napisz, odwdzięczam się :*
    http://treasurre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam nic tej firmy. Na oku pięknie się prezentują te cienie. Niezła paletka - czekam na tutoriale ;)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji Tangerine Tango, czyli najmodniejszego koloru nadchodzącego sezonu ;) http://violinstyle.blogspot.com/2012/02/tangerine-tango-hottest-color-of.html
    Jeśli Ci się spodoba, to dodaj mój blog do obserwowanych. Chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaże bardzo fajne , muszę się zastanowić nad zakupem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją :) dziś opublikowałam wykonany nią makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)