poniedziałek, 12 marca 2012

Naszyjnik z filcu i koralików

Witam! Ja niestety nadal jestem mocno zabiegana, ale w wolnych chwilach staram się coś zrobić pożytecznego :) W ten oto sposób powstał naszyjnik/kolia z materiału (filcu) wyszywanego posrebrzanymi koralikami i niebieskimi kryształkami. Już dawno temu zazdrościłam innym dziewczynom tego typu naszyjników, ale nigdzie nie mogłam ich spotkać. Jak zwykle muszę obudzić się za późno. Troszkę szperałam w internecie, ale nie znalazłam nic co by mi się bardzo spodobało. I tak więc stwierdziłam - spróbuję! A co mi tam, raz kozie śmierć! :D I w ten oto sposób powstał mój naszyjnik, do którego niestety nie jestem do końca przekonana. Niby mi się podoba, niby modny, ale nie czuję się w nim jakoś pewnie ;( Ale mam nadzieję, że się przełamię, założę go i wyjdę do ludzi. A jeśli nie, to zapewne wystawię go na sprzedaż, ale tego jeszcze nie obiecuję :P


Te drobne niteczki wystające są do obcięcia ;)

20 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładny i oryginalny. Wolałabym mieć taki niż kolejny naszyjnik, który ma połowa blogerek ;). Bądź sobą i bądź pewna swojej twórczosci :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zmieniłabym trochę koraliki... może porozrzucane fantazyjnie białe perełki :>

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli nie podoba Ci się taka wersja to może spróbuj uformować coś z materiału by zakryć filc ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tam się podoba, łądniejszy niż nie jedna kolia ze sklepu, bo mi to się z kolią kojarzy :)
    jesteś oryginalna i to jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naszyjnik. Lubię takie. Cieszę się ze powrocilas... Ja też powoli się staram wrócić bo miałam niezły zamet w ostatnich dniach

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! :) śliczny!
    Zapraszam do siebie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na pierwszy naszyjnik to jestem pod wrażeniem, bo wyszedł świetny ;) ja bym takiego nie umiała ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik jest na prawdę świetny ;)
    Arcydzieło ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, filc jest teraz bardzo modny :) moja mama ma śliczną torebkę z takiego materiału:) tylko bardzo się kosmaci:(

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ciekawy jest, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Haha śmiać mi się chce bo jak dodałaś notkę to ja wyszywałam koralikami mój naszyjnik z filcu xD Zapowiedź na blogu a jutro będę go robić dalej i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. loving the necklace!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik sam w sobie jest śliczny, mnie jednak gryzą "cięte" krawędzie :) nie miałabym zaufania do niego, a wręcz śmiałabym go podejrzewać o chęć samozniszczenia na każdym kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy i ładny naszyjnik :)
    Zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kupiłam tego typu kolię w lumpeksie za 10 zł, jest mega kolorowa z kryształkami, tak, że nie widać materiału, ale Twój też jest ok, tylko bym więcej kolorków dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ladny :) prawie jak dzielo sztuki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny:)
    ja zawsze stawiam na takie wiesz wisiory z jakąś fajna zawieszką a tu proszę takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Ulą, może trochę białych koralików dodałoby jeszcze więcej uroku. Masz talent! Dodaję Cię do obserwowanych i pozdrawiam ciepło :)

    Jessica
    http://jessicabanach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)