czwartek, 15 marca 2012

Recenzja - Dax Cosmetics Perfecta - krem matujący oraz baza pod makijaż

Dziś przygotowałam dla Was dwie mini-recenzje kosmetyków-próbek, które dostałam do testów od firmy Dax Cosmetics. Opiszę Wam krem matujący oraz kaszmirową bazę pod makijaż. Co do podkładu, to szczerze powiem, że jeszcze nie otwierałam opakowania, bo wiem, że kolor jest na pewno zbyt ciemny do mojej karnacji. Ale może chociaż uda mi się opisać jego konsystencję, jak się nakłada i ile się trzyma na twarzy ;)





Tak więc zacznę od kremu - Dax Cosmetics Perfecta Cera Mieszana Przeciwzmarszczkowy krem matujący i zwężający pory. Oto pełnowymiarowy produkt, który możecie nabyć w drogeriach za około 15zł (opakowanie 50ml):
Moja 2ml próbka kremu wystarczyła mi na trzy zastosowania. Co mogę powiedzieć na jego temat? Idealnie pasuje do mojej cery (mieszana), nie jest to tłusty krem i ma przyjemny zapach. Krem ma raczej rzadką konsystencję i dość szybko się wchłania w skórę, co jest dla mnie bardzo ważne (rano mam niewiele czasu na pielęgnację i makijaż). Tak jak obiecuje producent na opakowaniu - krem matuje skórę. Po trzykrotnym zastosowaniu miałam wrażenie, że cera mniej się świeci, niż dotychczas. Działania przeciwzmarszczkowego nie zdążyłam zauważyć :p
Podsumowując, jestem nim mile zaskoczona, dobrze matuje skórę i jest idealny pod makijaż, następnym razem chętnie go zakupię.
Moja ogólna ocena: 10/10
 
***
 Teraz przyszła kolej na wygładzającą kaszmirową bazę pod makijaż Dax. Produkt ten możecie kupić w opakowaniu 30ml za około 35-40zł. Oto pełnowymiarowy produkt:
 Moje odczucia? Aby przetestować tę bazę przerzuciłam się ponownie na podkład z MaxFactor Lasting Performance. Jej konsystencja jest aksamitna, po nałożeniu jej na twarz cera jest miła w dotyku, delikatna, jedwabista. Podkład bardzo dobrze się na niej rozprowadza. Bez bazy utrzymywał się on zazwyczaj 3-4 godziny, a po tym czasie już nie było po nim śladu. Po nałożeniu na bazę utrzymywał się około 6-7godzin, czyli już przyzwoicie ;)

Moja ogólna ocena: 7/10 

 Macie któryś z tych kosmetyków? Jak Wam się sprawują? 

12 komentarzy:

  1. perfecte bardzo chętnie bym wypróbowała, ale ten
    Dax jakos nie bardzo mnie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś próbkę tej bazy i buzia była po niej naprawdę przemiła w dotyku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wielką fanką kosmetyków pielęgnacyjnych z Perfecty... najbardziej lubię peelingi :)
    Dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak po 3 użyciach zobaczylas efekt, to naprawde musi byc ten pierwszy kremik :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam pare lat temu te ksometyki - moim zdaniem całkiem niezłe, tylko kolor podkładu miałam całkiem nietrafiony (próbka).

    Pozdrawiam,
    Joanna

    PS. Zapraszam Cię do udziału w KONKURSIE Pinspire na moim blogu - do wygrania 100zł ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i pomocny blog, szczególnie recenzje, z pewnością odwiedzimy częściej :D
    Dziękujemy za komentarz. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ogólnie to szukam podkładu;d. i jeszcze nie wiem;d.
    Pozdrawiam i będzie mi bardzo miło jak wyrazisz zdanie na temat naszej stylizacji z.. glanami!;). : lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wygrałam kiedyś tę bazę w konkursie jakimś i osobiście jestem nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic z tych rzeczy co Ty masz :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów? :)
    Będzie mi bardzo miło :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)