środa, 21 marca 2012

Wiosenne kolczyki - kwiatuszki fimo

Dziś pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Ta jednak zawitała u nas już kilka dni wcześniej obdarowując nas pięknym słońcem, ciepłym powietrzem i silnym wiatrem :) Ale mimo wszystko już bliżej niż dalej, i z tej okazji przygotowałam wiosenne, kwieciste kolczyki. Wesołe, kolorowe, z przymrużeniem oka, co sprawi że na pewno rozweselą każdy wiosenno-letni zestaw. Wykonane w trzech zestawach kolorystycznych: biało-żółtym, błękitno-białym oraz fioletowo-czarnym.

 


cena:
9zł/para

14 komentarzy:

  1. fioletowo czarne różyczki są genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja cież pierdziele ;O Jakie cudne!! Białe i fioletowo-czarne <3 mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy pary są świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie jak te niebieskie ;) i takie same tylko jasnoróżowe - są piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejsze te z żółtym środkiem, uwielbiam takie kolczyki tylko w postaci sztyftów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog
    zapisuje sie do obserwatorów i liczę na to samo :D
    U mnie
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś zajmowałam się biżu, muszę wstawić jakieś fotki :)

    PS. Właśnie trwa u mnie moje pierwsze rozdanie i jeśli masz ochotę, to zapraszam :* http://pieknaodzawsze.blogspot.com/2012/02/rozdanie-po-raz-pierwszy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutkie!
    dodalam do obserwowoncyh bylo by mi bardzo miło gdzybyś rownież mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)