piątek, 18 maja 2012

Tęczowy makijaż - Sleek Acid

Witam! Dość długo mnie nie było, za co przepraszam. Niestety miałam dużo zamieszania z pisaniem pracy i oddawaniem projektów, ale praca dyplomowa już oddana, większość projektów również, więc spokojnie mogę wrócić do blogowego świata ;) W międzyczasie przygotowałam sobie wiele zdjęć, chciałam je dodać wcześniej, ale miałam problemy z pisaniem postów (po tych zmianach na blogspot.com nie mogę dodawać postów przez Operę ;( ). I tak zwlekałam, aż w końcu dziś zainstalowałam nową przeglądarkę i problemy jak ręką odjął ;) 

Dziś przedstawiam kolorowy makijaż idealny na wiosnę. Do przygotowania takiego oka potrzebowałam: cieni Sleek Acid, bazy pod cienie ArtDeco, eyeliner Essence, tusz do rzęs Avon ;)




 Co myślicie o takich kolorowych makijażach na wiosnę? Podobają się Wam?

12 komentarzy:

  1. Jaka ślizna tęcz,a świetnie połączyłaś kolorki : )

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba! kolorki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż ;) Ślicznie połączyłaś te żywe kolory:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo odważny :) Ja bym się chyba w takim nie odnalazła.. Kojarzy mi się z zachodem słońca latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na ostatnie godziny KONKURSU ->http://chearing-destiny.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ten makijaz jest taki idealny ?:D ja tez chce taki :P
    P.S. dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardziej kojarzy z plażą, wodą, leżaczkiem i drinkiem wynalazkiem w dłoni he he :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno makijaż wygląda cudownie!!! :D Masz niesamowitą rękę do makijażu! :) Aż chciałabym zobaczyć Twoją całą buźke w tym makijażu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny makijarz:)musze zakupic paletke sleek naprawde warto:)_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)