czwartek, 5 lipca 2012

DIY szorty jeansowe

HEJ! :*

Już się w miarę ogarnęłam, porządki już zrobione i w ręce wpadły mi stare jeansy (delikatnie się rzetarły na udzie i dlatego już w nich nie chodziłam), w które postanowiłam tchnąć nowe życie ;)

Niestety nie posiadam zdjęć spodni jak wyglądały przed zmianami, ale mam już po obcięciu częściowo nogawek ;) Tak prezentowały się na początku spodnie:



Postanowiłam je jeszcze troszkę skrócić i podwinąć na raz (na więcej nie dało rady, bo za wąska była nogaweczka). Krawędzie postrzępiłam i podszyłam po bokach na szwach ;) Oto efekt końcowy:


 I jak? Nadają się do wyjścia do ludzi, czy jednak troszkę kiczowate? ;) 

PS: W ciągu najbliższych dni nadrobię zaległości na Waszych blogach ;)

10 komentarzy:

  1. a gdzie tam kiczowate :) ja mam jeszcze u góry jakby zawinięte to wystrzępione do środka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym dodała jakieś ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają świetnie, lubię takie klasyki bez dodatków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle robie tak ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobne mam z New Yorkera - popatrz na nową notke z Zakopca ;)) A w poniedziałek znalazłam stare rybaczki i chlasłam :P Po domu mam dobre ;) A do ludzi muszę sobie kupić xD

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie tam kiczowate, są świetne, wyglądają jakby były ze sklepu a nie DIY. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie, że się nadają ;) wyglądają lepiej niż przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym zrobiłam opcję z tymi brązowymi sandałkami, pod ich kolor można pasek na talię i dodać np chabrową, albo pastelowo-błękitną torebeczkę ;)
    przy nude dodałabym nude torebkę i mocne, możną neonową biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż myśle, że taka nie neonowa, ale normalna mocno zielona kopertówka fajnie by wyglądała ;d
      w takim kolorze http://www.we-dwoje.pl/files/Image/galerie/25031/galeria_we_dwoje_29.jpg ;)

      Usuń
  9. Fajnie.. podobają mi sie!:)

    Oj ja też nigdy nic nie mogłam wygrać ale trzeba próbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)