sobota, 21 lipca 2012

Komplet: Swarovski bicone AB "sznur"

Witam ;)

Dziś w końcu coś z biżuterii ;) Dawno nic nie dodawałam, bo nie miałam czasu na gmeranie przy moich pierdółkach, a jak już trochę miałam tego czasu wolnego to brakowało mi weny. Ale w końcu się spięłam, wzięłam do pracy i powstał komplecik biżuterii wieczorowej/ślubnej. 

Komplecik ten pięknie będzie podkreślał nie tylko suknie ślubne, ale i również kreacje studniówkowe, sylwestrowe jak i weselne. W bardzo uniwersalnym kolorze - kryształowym z tzw efektem "zorzy polarnej" (kryształki mienią się kolorem żółtym i błękitnym w zależności od kąta padania światła). Ponadto biżuteria wykończona została srebrem próby 925.


Komplet składa się z kolczyków, naszyjnika i bransolety.


Kolczyki mają 5 cm długości (długość wraz z biglem)

Długość całkowita naszyjnika to 44,5 cm+2,5 cm (łańcuszek przedłużający)

Bransoleta ma 18,5 cm długości (+3 cm przedłużający łańcuszek)

Cena:
kolczyki - 33zł
bransoleta - 60zł
naszyjnik - 90zł
cały komplet - 183zł - 160zł

Całość prezentuje się przepięknie i zdjęcia nie oddają prawdziwego uroku biżuterii.

 Chciałybyście mieć w swoim kuferku taki komlecik? 

9 komentarzy:

  1. nie mogę się napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, do ślubu jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewleacyjny, dla kazdej kobiety; )

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie super Ci to wyszło! też sama lubię coś skombinować z kryształków Swarovskiego albo innych cudeniek... koniecznie dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne tak cudne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, że chciałabym :)
    biżuteria jest przecudna ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ten komplecik :)
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych i pozdrawiam, modishness ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)