piątek, 13 lipca 2012

Wyprzedażowe skarby

HEJ :D

W ubiegłym tygodniu wybrałam się na małe buszowanie po sklepach. To było moje trzecie podejście do zakupów, dwa poprzednie zakończyły niepowodzeniem, nie mogłam nic dla siebie znaleźć, a ż w końcu się udało :)

Udało mi się upolować kilka ciuszków i akcesorii. Kupiłam koszule, spodnie, t-shirt, torbę oraz kolczyki. Wszystko możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach ;) Może ktoś się zainspiruje :)



Koszula stradivarius - 59zł
Spodnie house - 59zł
T-shirt cropp - 9,99zł
Torebka (59zł) i kolczyki (9,99zł) stradivarius. Torebeczka ma na dole jasny pasek, ale zdjęcie zrobiłam od wewnętrznej strony ;)

 A czy wy już kupiłyście coś na wyprzedażach? Jeżeli tak to się pochwalcie ;) 

13 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się ta koszula z motywem koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest super :D I torebka taka pojemna <3 :) Ja mam nadzieję na mały szoping z bonami w niedzielę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się udało upolować sweterek i kolczyki :)
    T-shirt świetny, ale u siebie jakoś go nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest świetna, koszula także. :)

    Co do Twojego pytania odnośnie doboru torebki do różowej sukienki - wybrałabym kopertówkę w kolorze nude lub pudrowego różu, ewentualnie czarnym (może na złotym łańcuszku?). :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super, ale koszula jest cudowna! <3

    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :) Do wygrania bransoletka z własnym imieniem :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)