poniedziałek, 16 lipca 2012

Zakupy

Siemka! ;)

Jak Wam lecą wakacje? Ja leniuchuję sobie w domku i zaczyna mi się to powoli nudzić ;( Sprzątam, gotuję, piorę, a nawet prasuję (nienawidzę tego robić) :P Obejrzałam już całe "Prawo Agaty", teraz czaję się na jakiś inny serial. Polecacie może jakieś stronki do oglądania filmów online? Chętnie zajrzę ;)

Dziś dzień spędziłam głównie przy komputerze. Musiałam uzupełnić swoje zapasy i dlatego złożyłam kilka zamówień - za ostatnie pieniądze :P Kupiłam opakowania na biżuterię, koperty bąbelkowe, kryształy Swarovskiego oraz różne inne pierdółki do biżuterii (m.in. różnokolorowe koraliki, piórka) ;)

I w międzyczasie zapraszam Was na zakupy do mojej szafy - dużo biżuterii i ciuszków ;) Dla moich czytelników przewiduję 15% zniżkę od podanych cen (nie dotyczy tylko biżuterii ślubnej/wieczorowej) ;) Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, a jeśli nie to mogę zrobić coś na zamówienie :)


3 komentarze:

  1. jeśli chodzi o strony do oglądania filmów to polecam kino5, iptak, ekino.tv :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog !
    ja ogladam na zalukaj.tv ale tam jest slaba jakosc ;/
    zapraszam do obserwowania ;)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25488530

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)