piątek, 31 sierpnia 2012

Bransoleta kaskada czerwono-czarna

Hej! :)

Dziś chciałabym Wam pokazać bransoletkę, którą zrobiłam na zamówienie przemiłej Justyny :) Posrebrzana bransoleta z czerwonymi, czarnymi i białymi przywieszkami oraz z serduszkiem Swarovski w kolorze Silver Night. Zdjęcia niestety nie pokazują jej całego uroku :(

cena:
bransoleta - 16 zł

Jeżeli któraś z Was byłaby zainteresowana zakupem mojej biżuterii lub macie swój pomysł na wymarzoną biżuterię to piszcie! Chętnie pomogę zrealizować Wam te marzenia :) 
Tutaj mnie znajdziecie: iskrzyniarz@interia.pl

***
Wczoraj dotarło do mnie zamówienie z kryształkami Swarovski. Niestety otrzymałam kryształki Crystal zamiast Crystal AB, ale ostatnie sobie je zostawię ;) Więc spodziewajcie się niedługo nowości z wykorzystaniem tych śliczności :)


 Wpadło Wam coś szczególnie w oko? :) 

35 komentarzy:

  1. Piękna ta bransoletka! Też uwielbiam kryształki Swarovskiego, większość kolczyków oraz naszyjników mam od nich ;) no i nie obejdzie się bez zdobień na pazurkach kryształkami Swarovskiego :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, kryształki Swrovskiego są przepiękne i robią wrażenie ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nemmsi - nie mogę na Twoim blogu dodawać komentarzy :( wyskakuje mi okienko, żeby wpisać kod, a nie mam gdzie go wpisać :(

      Usuń
  3. super! robisz bardzo ładną biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie oddaje całego uroku :) ja właśnie mam zamiar pokazać ją na swoim blogu! POLECAM WAM BIŻUTERIĘ IWONKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ;p bardzo ładna :)
    a co do lordsów to dużo modeli znajdziesz na deezee, czasnabuty.pl i stylowych butkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, jaka cudowna ;)
    myślałam, że to ze sklepu jakiegoś kupiona.;)
    prześliczne robisz bransoletki!:)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, to moja własnoręcznie zrobiona dla Justyny ;)
      Bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To zapraszam do zakupu, chętnie zrobię ją dla Ciebie :D

      Usuń
  8. A te kryształki to z jakiej strony zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 151 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/


    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest bardzo ładna:):*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy i zapraszam:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo sliczna ! ja chyba musze wyslac Twoj adres mojemu chlopakowi haha ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha polecam się, chętnie zrobię jakieś błyskotki :)

      Usuń
  12. Śliczna jest ! :) Wolałabym z niebieskim ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście zależy do czego ma być bransoletka, ale jest możliwość wykonania w innym kolorze ;) U mnie na blogu była już taka w odcieniach różu i fioletu ;)

      Usuń
  13. na poczatku myslalam,ze to kupna bransoletka,a tu prosze jaka niespodzianka ^^
    sliczna bizuteria ... te czerwone koraliki wygladaja niczy porzeczka prosto z krzaczka *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna bransoletka :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na mój blog, zostałaś o tagowana przeze mnie :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna, pasowałaby mi do wielu stylizacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog ... Zapraszam do mnie http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne to serduszko niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te kryształowe serduszka ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)