środa, 29 sierpnia 2012

Bransoleta różowa z ogniwkami oraz makijaż: niebiesko-żółta kreska

Hej :)

Dziś mam dla Was pościk biżuteryjno-makijażowy :) Bransoletkę zapowiadałam już jakiś czas temu i w końcu przyszła kolej i na nią.


Bransoleta na gumce, składa się ona z różowych pudrowych perełek, koralików crackle żółto-różowych oraz posrebrzanych elementów. Ogólnie utrzymana w kolorystyce różowo-żółto-srebrnej :) Tutaj mogliście oglądać jej miętową siostrę :D



cena:
bransoleta - 12 zł/sztukę

 Obie są jeszcze dostępne - chętnie je komuś odstąpię :) 

***

Poniżej przedstawiam makijaż oka, który dosyć często gości na mojej powiece, gdy nie mam zbyt dużo czasu na szaleństwa ;) Kolorowa kreska (za każdym razem inne kolory) została wykonana cieniami Sleek. Użyłam kolorów: granatowego, błękitnego i żółtego - zieleń powstała po zmieszaniu błękitu i żółci :)

 Lubicie kolorowe kreski na oku? :)

24 komentarze:

  1. Śliczny makijaż i urocza biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki prze słoooodkie :DDD A makijaż to świetny pomysł na szybki mejkap! Dzięki wielkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż. Oczywiście, kolorowe kreski często zastępują makijaż całego oka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa sliczne odcienie rozu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. POdoba mi się bransoletka:) a oczko jest rewelacyjne! lubie kolorki :) czym oczko malowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż.. szkoda, że ja nie umiem takiego robić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż i super bransoletka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż :D
    Zapraszam do mnie do obserwowania , komentowania na pewno się oddzwięcze ♥ To dla mnie ważne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bransoletka ;D
    super makijaż ;)
    jedna kreska i taki znakomity efekt ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej mi się podoba ten srebrny element w bransoletkach

    OdpowiedzUsuń
  11. biżuteria przecudna jak zawsze, ale kreseczka kojarzy mi się z jesienią, której nie dopuszczam do myśli :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno makijaż jak i bransoletki są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeeeej chcialam ostatnio zorbic taka kreske ale mi nie wyszla ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do kreski to ja zawsze robię ją aplikatorem do cieni, przykładam go do oka prostopadle, tak żeby tylko czubek aplikatora przylegał i malował oko :) wtedy wychodzą ładne, cieniutkie kreseczki. Spróbuj :)

      Usuń
  14. bardzo podoba mi się połączenie kilku odcieni na kresce na powiece... akcent letni na nadchodzącą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)