piątek, 24 sierpnia 2012

Kosmetyki Paese, próbki ziaja i ostatnie zakupy kosmetyczne

Hello!

Dziś mam dla Was luźną notkę, głównie o kosmetykach :D Wczoraj natknęłam się dosłownie rzez przypadek na akcję firmy Paese "Kosmetyki za darmo", która za 22 zł (koszty pakowania i wysyłki kurierem) wysyła 6 pełnowymiarowych produktów. Oczywiście ja, jak to ja musiałam się skusić i zamówiłam sobie takie pudełeczko :) Już dłuższy czas byłam ciekawa ich kosmetyków, a teraz nadarza się okazja, żeby za małe pieniążki wypróbować kilka kosmetyków. Jeżeli jesteście zainteresowane tą akcją to kliknijcie w baner, a przeniesiecie się na ich stronę :)


Jak tylko kosmetyki do mnie dotrą to od razu pochwalę się co mi spakowali do pudełeczka :) Szperając w internecie dowiedziałam się, że podobną akcję zrobili w czerwcu, jednak za 22 zł wysyłali tylko 4 produkty. Moim zdaniem warto spróbować, bo wiele się nie traci :)

 A czy Wy używałyście jakiś kosmetyków tej marki? Polecacie/Odradzacie jakieś konkretne produkty? 

***

Chciałam Wam się jeszcze pochwalić co przyniósł mi listonosz :) Jakiś czas temu wypełniałam wiele ankiet i maili o darmowe próbki różnych firm. Jedną z nich była Ziaja, w tym formularzu opisałam moją cerę i z jakimi problemami się borykam. Niestety otrzymałam odpowiedź zwrotną, że firma nie wysyła próbek, a tu dziś niespodzianka :) Przyszła do mnie paczuszka z:


Skład zestawu:
*mleczko do ciała (skóra bardzo sucha, podrażniona) 7 ml,
*krem na dzień i na noc (skóra bardzo sucha, podrażniona) 5 ml,
*krem na dzień i na noc (skóra sucha, zmęczona) 5 ml,
*2x krem redukujący trądzik - kuracja antybakteryjna,
*dwie ulotki-książeczki z opisem produktów marki.

Tak więc polecam napisać do nich wiadomość, być może i do Was wyślą mały prezencik ;) Do tej pory z ich produktów używałam tonik, dwufazowy płyn do demakijażu i pomadkę kokosową i byłam z nich zadowolona.

Polecacie jakieś kosmetyki z Ziaji? Co warto kupić, a co lepiej sobie darować? :) 

***

Ponadto zapraszam Was do zabawy i zbierania punktów :) Za zebranie 100 gwiazdek otrzymujemy DARMOWE pudełeczko z kosmetykami. Za wypełnienie ankiety otrzymamy 20 gwiazdek, a za każdą zaproszoną koleżankę 5 gwiazdek :)

Zapraszam do zabawy:  ShinyBox





***
A teraz pochwalę się jakie kosmetyki ostatnio zakupiłam :P  Uwielbiam promocje na kosmetyki :P Mogłabym je kupować hurtowo ;)


*Maska intensywnie regenerująca do włosów Biovax - 9,99 zł,
*Serum wzmacniające do włosów Biovax - 4,99 zł,
*zielony korektor "Magic Pen" Lovely - 7,69 zł.
Kupiłam również dwie farby WELLAton Gorzka czekolada 5/77:

 Czy któraś z Was miała ten kolor? :) Ja oczywiście za każdym razem farbuję włosy inną farbą :P 

24 komentarze:

  1. Nie ma to jak ukochany Pan listonosz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooooooooooooooooo fajnie, że napisałaś o tej akcji :D zamówie sobie taką paczuszke. Bardzo lubię kosmetyki Paese. Miałam podkład i puder i byłam mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś coś więcej o nich napisać? :)

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, a z Ziaji mi również odpisali, że nie wysyłają, dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam kosmetyków z tej firmy, a więc czekam an recenzję ;)
    free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę, chyba skorzystam z tej akcji !

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie udało Ci się kupić te produkty z Waxa na promocji?;> apteka?;>

    co do podkładu też mam cerę mieszaną i u mnie dobrze się sprawdzał w ukrywaniu niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To biovax :) Maseczkę i serum kupiłam w superpharmie - zrobili promocje z okazji pierwszej rocznicy dzialalności sklepu :)

      Usuń
  7. czekam na zaprezentowanie tych produktów w poście, również jestem ich ciekawa :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za jakiś czas na pewno się pojawią :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Przyjrzę się tej fajnej promocji na darmowe kosmetyki : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam z paese róż (malinowa dama (chyba)) :P i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za Ziają - na pewno daruj sobie płyn dwufazowy i uniwersalny do demakijażu (nie warto!), toniki też mnie nie urzekły. natomiast polecam balsam z Kozim Mlekiem - wspaniale koi i nawilża skórę :)
    ciekawa jestem tej Twojej paczki z Paese, gdyby nie post kosmetyczny pewnie bym się skusiła :)
    maska za dychę? gdzieeee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczkę i serum kupiłam w superpharmie - zrobili promocje z okazji pierwszej rocznicy dzialalności sklepu :)

      Usuń
  11. Ja z ziają nie mam dobrych relacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie mam zaufania do tych darmowych paczek z kosmetykami... wiele razy już to widziałam, ale nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle, że tutaj płacisz te 22zł i dostajesz paczkę na bank :) pozdrawiam

      Usuń
  13. przyjrzę sie tej promocji, może byc fajnaa ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)