sobota, 25 sierpnia 2012

Makijaż - przydymiony łosoś :)

Hej!

Dziś chciałam się z Wami podzielić makijażem, który ostatnio zapowiadałam tutaj :) Miał to być makijaż wysłany na konkurs, jednak ostatecznie zmieniłam zdanie i zrobiłam inny :P Przy tym makijażu inspirowałam się zdjęciem znalezionym w internecie. Może nie do końca wyszło tak jak na zdjęciu, ale dużo robi też dobre światło (z którym niestety miałam problem). Jako że miał być to makijaż konkursowy, to zrobiłam sobie mini-sesję :P Do obejrzenia poniżej :P

Wykorzystane kosmetyki:
*baza pod cienie ArtDeco,
*paletka cienii Sleek Acid (pomarańczowy, czarny),
*paletka cienii Sleek Oh So Special (Wrapped Up, Boxed, Celebrate),
*paletka cieni Curacao (Martini),
*eye-liner Wibo czarny,
*biała kredka do linii wodnej,
*tusz do rzęs Avon SuperShock.

I moje wykonanie :)



I dużo mnie :P

23 komentarze:

  1. Jejku, masz talent :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny make up :) ,cudnie Ci w nim:)
    zapraszam na nowa notke licze na doradzenie w niej http://karolajnaaax333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie na kaztydm zdjeciu makijaz wyglada inaczej ;) ajjj to swiatlo ale zycze pwoodzenia w konckiursie ;) maikjaz mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny makijaż!
    Odzwierciedla tą inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, że umiesz tak odwzorować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym chciała umieć zrobić taką kreskę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne oczy <33
    ale pewnie trochę czasu to kosztuje ;)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie:) Mnie nigdy nie wychodzi jak próbuję ;o

    Zapraszam:d

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie ! nawet lepiej niz w tym photo z inspiracja !! :)
    POWODZENIA zycze !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny:)! Nie umiałabym sobie takiego zrobić:P.
    Doszły kolczyki?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny ten makijaż, ale coś mi się wydaje, że sprawia że spojrzenie jest cięższe i oczy wydają się zmęczone, może zamiast tej czerni na górze lepi spisałoby się się jaśniejszego?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)