poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Ombre nails - podejście drugie oraz piórkowy naszyjnik

Hello! :D

Jak mija Wam poniedziałek? U mnie szaro, buro i ponuro :( Nic mi się nie chce, taki leniwy dzień. Ale zmobilizowałam się i dodaję nowy pościk. Dziś mam dla Was ombre manicure oraz kolorowy piórkowy naszyjnik. No to lecimy z tym :)

Dzisiejsze pazurki są w wesołych letnich kolorkach: żółtym, pomarańczowym i różowym :) Ich kolor kojarzy mi się z ogniem lub zachodem słońca. 

Wykorzystałam lakiery:
* Miss Sporty "Clubbing Colours" nr 301,
* Miss Sporty "Clubbing Colours" nr 452,
* Golden Rose "Classics Charming" nr 32,
* Miss Sporty nr 010, 
* zwykła gąbeczka.

Tak wyglądają moje pazurki - nie patrzcie na ich kształt bo jest okropny :P


Do tych pazurków idealnie pasowałby makijaż, który prezentowałam tutaj, wraz z instrukcją jego wykonania :) 


***

I obiecany piórkowy naszyjnik. Składa się on z pięciu piórek w kolorach: niebieskim, czerwonym, fioletowym i białym. Długi łańcuszek (68 cm) ozdobiony koralikami w żywych kolorach posiada dodatkowo przedłużający łańcuszek (5 cm), który umożliwi idealne dopasowanie. 

cena:
naszyjnik - 25 zł

***

Przypominam o konkursie, który organizuję wraz z Katsuumi - "Purple giveaway". Do wygrania dwie pary fioletowych kolczyków :) 


Zachęcam do wzięcia udziału ;D Jeśli zgłosi się dużo osób to być może szybko pojawi się tutaj kolejne rozdanie.

***

 I jak oceniacie moje drugie podejście do ombre? Lubicie takie kolorki na pazurkach? 
 A naszyjnik przypadł Wam do gustu? :) Cały czas czeka na nową właścicielkę 

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajne Ci te pazurki wyszły:) w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! A u mnie dziś jest troszkę słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, śliczne! Kolorki wprost na wakacje! :) Zapraszam na swojego bloga, nowa notka już gotowa :) Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam kształt pazurków ;-)) Ja mam zawsze z moimi problemy ;p Muszę je zapuścić na pół centymetra,żeby długością dorónywały paznokciom innych kobiet, które paznokci nie zapuszczały ;P Takie niestety odziedziczyłam po tacie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie genialne :D nie narzekaj na kształt!:D a co do bizuterii, to wiesz, ze mam slabosc haha :P

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pazurki :) .
    Śliczna biżuteria !

    OdpowiedzUsuń
  7. same cudowności:) obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo faktycznie kolory zachodu słońca:) i idealnie współgrają z pokazanym makijażem :)
    naszyjnik przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam domowe maseczki żółtko+olejek rycynowy,ale nie licz,że za pierwszym razem będziesz mieć już piękne,zdrowe włosy.to długi proces,przede wszystkim systematyczność!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bosko te paznokcie ci wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie coś nie wychodzą te paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ten wisior jest boski :3

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny naszyjnik!!
    JA mam tylko z tych lakierów ten żółty ;P
    Super paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne przejścia na pazurkach, a do tego pasujący makijaż oka! Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie Ci wyszły kochana :) kurcze, probowalam kiedys zrobic z piórek kolczyki, ale do metalu niestety nie klai się klej... Jak Ty to zlaczylas? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Ci paznokietki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dwa lakiery z tej serii Miss Sporty - różowy oraz jasnożółty. :) Może też pobawię się w to całe "ombre"... :D

    Zapraszam do siebie, jutro startuje konkurs! :)
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne ;)
    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. buty już kupiłam.. pokażę je jutro może :D zobaczysz jaki kolor wybrałam :) i powiedz mi czemu to twoje ombre jest takie ładne :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyszły te pazurki :) naszyjnik też mi się podoba chociaż chyba wole nosic mniej kolorowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paznokcie cudowne, jak ja próbowałam to coś mi nie specjalnie wyszły, spróbuję jeszcze jedno podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ci genialnie wyszły te paznokcie! naszyjnik to też coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ci wyszły te pazurki! Często proboje te ombre ale jakoś mi nie chcą wyjść tak ładnie.. no i pasują do makijazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gradient pierwsza klasa! podoba mi się :D

    co do łańcuszka... miałabym kilka rzeczy z których mogłabym wykonać, ale np te piórka, jak przyczepić,żeby były zawieszką, mam 3 złączone, z kolczyków, na końcu mają tylko kółeczko, w jakich sklepach kupić takie półprodukty do robienia biżuterii ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pokrętnie wytłumaczyłam, ale mam nadzieję, że zrozumiałaś :)

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)