sobota, 18 sierpnia 2012

Plecione bransoletki z przywieszkami - błękitna i zielona

Hej! :)

Ale pięknie zaczyna robić się na dworze - słoneczko, błękitne niebo, ciepłe powietrze - aż miło wyjść na zewnątrz :) Myślę, że dzisiejsze bransoletki idealnie wpasowują się w pogodę za oknem :) Błękitne niebo i soczyście zielona trawka :] Jednak zanim przejdę do prezentacji biżuterii przypominam o konkursie na blogu: PURPLE GIVEAWAY oraz nowym szybkim konkursie na facebooku. Zapraszam wszystkich do zabawy ;)

A teraz przechodzę do bransoletek :) Posrebrzane łańcuszki przeplatane tasiemkami - błękitną i zieloną. Do bransoletek przymocowane zostały koraliki w różnych odcieniach zieleni i niebieskiego oraz białego i czarnego.

cena:
bransoleta - 14 zł/szt

 Bransoletki są dostępne dla zainteresowanych. Zapraszam do zakupu :) 

***


I jeszcze chciałabym Was zachęcić do akcji "Nakarm psiaka". Poprzez kliknięcie napełniamy brzuszki małym czworonogom. Strona akcji na facebooku oraz oficjalna strona akcji. Możecie również wziąć udział w rozdaniu powiązanym z akcją - do wygrania markowe kosmetyki. 



Zróbmy coś dobrego, to nic nas nie kosztuje, a może pomóc! :) Liczę na Was kochane :)

24 komentarze:

  1. bardzo ładne :) tylko, że u mnie z bransoletkami jest problem bo mam małą rękę tzn. chudą i wszystkie są na mnie za duże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biżuterii handmade najlepsze jest to, że można ją dopasować pod konkretną osobę ;) Także długość nie powinna być tu żadnym problemem ;)

      Usuń
  2. zdecydowanie bransoletka nr 1 skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. to skoro tak to na pewno się odezwę, bo potrzebuję ładnej bransoletki z czymś czerwonym na ślub mojego brata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) chętnie coś stworzę specjalnie dla Ciebie ;)

      Usuń
  4. Bransoletki super :) Szczególnie ta zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są, tylko, że ja jestem spłukana. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne bransoletki ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne są ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PIEKNE TE BRANSOLETKI , gdybym mogła przygarnęła bym je do siebie :) , chyba większość z nas ma takie problemy z puszeniem się to jest bardzo denerwujące :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to zawsze jakieś śliczności stworzysz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej podoba mi się niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kilka takich w różnych kolorach mogłoby super wyglądać razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwie, trzy na ręce wyglądają super :) ja mam czarną, białą, granatową i pudrową. Każdy mix z tych bransolet wygląda super na ręce ;)

      Usuń
  12. zakochałam się w tej niebieskiej!! jak lazurowe wody morza... przepiękna taka wakacyjna, już się do niej przywiązałam.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś chętna to ja mogę Ci ją oddać, jest jeszcze dostępna :) Ja mam dla siebie zostawione w 4 kolorach - czarną, białą, pudrową i granatową :) uwielbiam je

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)