poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Recenzja - Biała Perła System

Hello!

Dziś przygotowałam dla Was recenzję Białej Perły - systemu do wybielania zębów. Już od dłuższego czasu chciałam wybielić swoje zęby, bo zawsze były przyżółknięte i nie pomagały sklepowe pasty wybielające.

Swoją przygodę z domowym wybielaniem zębów rozpoczęłam ponad rok temu kupując paski wybielające Blend-a-med Whitestrips 3D White Luxe. Niestety jak szybko zaczęła się moja przygoda z tymi paskami, tak równie szybko się zakończyła. Paski te powinno się nakładać dwa razy dziennie na pół godziny. Po pierwszej aplikacji po około 25 minutach pojawił się okropny, przeszywający ból. Czytałam o nim wcześniej w różnych opiniach, ale nie podejrzewałam, że pojawi się u mnie (nigdy nie miałam takiego problemu -  mogłam popijać lody gorącymi napojami). Ale stwierdziłam, że jak już wydałam kasę to spróbuję i następnego dnia znów pełna nadziei założyłam paski na górne i dolne zęby. Niestety moja radość nie trwała zbyt długo, bo po około 5 minutach znów pojawił się ból nie do wytrzymania i odruchowo zerwałam paski z zębów i jak najszybciej spłukałam żel z zębów. I tak zakończyła się moja przygoda z paskami Blend-a-med, powiedziałam sobie, że nigdy więcej nie chcę tego przechodzić :) Lecz niestety zęby jak były niezbyt piękne takie pozostały. 

Po ponad roku czasu stwierdziłam, że chciałabym wypróbować czegoś innego, co pomogłoby poprawić wizualny stan moich zębów. Tym razem po wnikliwym śledzeniu komentarzy i opinii w internecie zdecydowałam się na Białą Perłę System. Jest to zestaw do wybielania zębów za pomocą żelu wybielającego oraz nakładek. I właśnie tej metodzie wybielania chciałabym poświęcić ten wpis :)

Od producenta:
"Biała Perła SYSTEM pozwala na wybielanie zębów w domu. Jest to bezpieczna i skuteczna droga do bielszych zębów. Wybielanie zębów metodą Biała Perła SYSTEM daje możliwość uzyskania stomatologicznej jakości wybielenia w warunkach domowych. Dzięki specjalnie przygotowanemu systemowi, oferujemy użytkownikowi pełną procedurę wybielenia zębów – nawet o kilka odcieni. Biała Perła SYSTEM gwarantuje wybielenie dzięki aplikatorom, które są formowane w domu indywidualnie, na górny i dolny rząd zębów, dzięki czemu zostaje skopiowany indywidualny układ zębów każdego użytkownika, a przypominają one aplikatory stosowane przez stomatologów. Pierwszy efekt wybielania jest zauważalny po kilku dniach. Produkt rozstał opracowany przez stomatologów i był testowany klinicznie".

W skład zestawu wchodzą:
* dwie tuby z żelem wybielającym po 65 ml,
* strzykawka do dozowania żelu,
* trzy nakładki na zęby,
* etui na nakładki,
* wskaźnik bieli,
* instrukcja użycia.


Cena: 40-60 zł

Moja opinia:
Na początku swoją przygodę z Białą Perłą rozpoczęłam sceptycznie, ale i pełna nadziei :) Bałam się, że znów wystąpi przeszywający ból i że będę musiała zrezygnować z kuracji, ale na szczęście tak się nie stało. Po otrzymaniu tego specyfiku (zamawiałam na allegro) zabrałam się do czytania instrukcji stosowania i dowiedziałam się, że powinnam stosować Białą Perłę 2-3 razy dziennie po minimum 30 minut, przez okres 3 tygodni. Ja niestety po 2 tygodniach zrobiłam sobie przerwę, lecz od dziś znów stosuję :) 

Na początku musimy uformować swoje nakładki (pomoże nam w tym gorąca woda) - wszystkie potrzebne informacje znajdziemy w instrukcji użycia. Następnie nakładamy na nie żel i zakładamy je na zęby mocno dociskając. Z tak założonym żelem możemy siedzieć 30-60 minut. Mnie osobiście nic nie bolało, w trakcie pierwszej aplikacji poczułam jakby "powiew zimnego wiatru", ale nie było to coś, co trwałoby długo i było nieprzyjemne :) Używałam tego systemu przez 2 tygodnie, starałam robić się to regularnie i dwa razy dziennie(choć nie zawsze mi to wychodziło, niestety). Ja widzę sporą różnicę w zmianie koloru moich zębów, stały się bielsze i jakby bardziej błyszczące ;)

Chciałabym Wam pokazać jak zmieniły się moje zęby w te 2 tygodnie - chciałabym zaznaczyć, że nie piję kawy ani nie palę papierosów :) Oto moje efekty po dwóch tygodniach stosowania:


Starałam się zrobić zdjęcia w podobnym świetle, żeby było widać rzeczywistą różnicę :) Stosując ten kosmetyk regularnie 2-3 dziennie powinniście uzyskać jeszcze lepsze efekty. Ja jestem bardzo zadowolona, bo bez bólu i wielkich pieniędzy udało mi się poprawić kolor moich zębów i mam zamiar jeszcze bardziej je wybielić :)

 Czy ktoś z Was stosował Białą Perłę? 

26 komentarzy:

  1. Ja właśnie myślę nad jakaś metodą do wybielania ząbków. Póki co paski odpadają,bo noszę aparacik na górnych ząbkach ;p więc ciezko by było ;)
    Niestety piję kawę... duuuzo kawy, tak samo herbaty... i niestety standardowe mycie i tak pozostawia osad po tych napojach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o wybielanie ja raczej zastanawiam się nad paskami, które wielu osobom pomogły :) ale to co ty tu masz też wydaje się niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm hmm chyba bym chciała ją wypróbowac!; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja boję się o moje szkliwo i chyba bym nie zaryzykowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się w to nie bawię. Szkodzi zębom i tyle, a mamy je na całe lata ;) Zalecenia mojego dentysty to przede wszystkim stosować pasty roślinne i nie bawić się bo szkliwo sie zedrze i nie bd ochrony zębów. Ale sam efekt rzeczywiście jest zadowalający :)

    Kwestia gustu, dla mnie czerń to wyznacznik elegancji i przede wszystkim wyszczupla dlatego połączyłam to ze sobą :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja dentystka i inni dentyści mówią,że żeby wybielać sobie zęby,trzeba mieć je zdrowe, bo to trochę niszczy szkliwo i może prowadzić do psucia się zębów.
    Ja nie zaryzykuję,chociaż by się przydało;/

    OdpowiedzUsuń
  7. też noszę się z zamiarem wybielenia ząbków, a biała perła jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to bardzo niszczy zęby :( sama popełniłam bład i wybielałam paskami :( porozmawiaj o tym ze swoim dentystą :)


    Pozdrawiam
    Kadik Babik ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie często jto się nakłada.. 3 razy dziennie, masakra :D
    ja tam bede wierna sama wiesz jakiej firmie ale widać, że różnica w kolorze ząbków jest. Ja dziś kupiłam sobie pastę, zobaczymy co mi da ;] z żelami poczekam do porodu

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie stosowałam, ale efekt widać że super ;)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jej jeszcze :) ale efekty świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Robi mega wrażenie! :O zapraszam do siebie;* super blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie ;)
    Udział już wzięłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze chyba się skuszę. nie słyszałam o tym:) ale widzę że efekty są:)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:))

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam nad białą perłą ale zniechęcają mnie te szuflady na zęby ;) wolałabym paski

    OdpowiedzUsuń
  16. JA stosowałam, ale niestety na moje nadwrażliwe zęby jest nieodpowiednia, a szkoda, efekty były, jednak w pewnym momencie nadwrażliwość się zwiększyła i musiałam zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  17. cytując mojego dentystę - "efekt wybielenia jest skutkiem ubocznym leczenia dziąseł - stąd się wzięły wszystkie te preparaty".
    dlatego biała perła oferuje te nakładki, a nie paski obejmujące tylko zęby.
    i co zaobserwowałam - poprawę nie tylko koloru (jak Ty po dwóch tygodniach), ale też w końcu pożegnałam się z nadwrażliwością dziąseł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej byłabym bardziej za paskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uzywałam biała perłe, niestety jednak nie byłam zbyt systematyczna ;/ Na dzien dzisiejszy lezy w szufladzie :)Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana efekt zniewalający! :) Haha też miałam robić recenzję ale jak dobrze wiesz nie jestem systematyczna i już chyba 2tyg nie miałam nakładek na zębach xD Muszę znów zacząć bo już mam ładnie jaśniejsze zęby - szkoda, że tego nie da się dokładnie uchwycić na zdjęciach :(

    OdpowiedzUsuń
  22. oo, że tak wyszło ;o niespodziewalabym sie. super naprawde
    zapraszam na notkę o norweskich fiordach ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kupowałam w aptece za 35 zl;))
    efekt widac, stosowalam, lecz przyznam szczerze po 3 tyg mi sie znudzilo;)) no i przede wszystkim tesknilam za kawa;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też stosuję , już 3 tygodnie i widać na prawdę efekty :D jestem bardzo zadowolona z białej perły!!! Dowiedziałam się o niej od koleżanki , która też stosowała ja jakieś 2 lata temu i do tej pory widać efekty. To nie jest zabieg wybielania na miesiąc czy pół roku efekty utrzymują się latami , co prawda dziąsła mnie trochę bolały bo źle odcisnęłam szczęki, ale 2 dni przeryw wtedy zrobiłam i wszytko było już ok . No i 1 tubka jest bardzo wydajna starcza na ok. miesiąc a są 2 w opakowaniu :) Co do tego ,że niszczy zęby to jakaś bzdura , na opakowaniu jest napisane WZMACNIA SZKLIWO ... Po za tym ja nie zauważyłam zęby moje zęby po tym wybielaniu były słabsze , wręcz przeciwnie szkliwo jest mocniejsze . bardzo polecam białą perłę , ponieważ warto , nie żałuje tych 60 zł , które wydalam .Teraz mam piękny uśmiech i chcę się ciągle uśmiechać i pokazywać moje bielutkie ząbki ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie po tym zęby strasznie bolały...

    OdpowiedzUsuń
  26. Same świetne efekty, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)