poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Srebrne kolczyki Swarovski - Ruby, Silver Night, Crystal AB

Hej!

Jak minął Wam weekend? Mi niestety deszczowo i szaro :/ Nie lubię takiej pogody, denerwuje mnie strasznie :P Ale dzięki temu, że miałam sporo czasu, wykonałam poniższe kolczyki :) Długie, wiszące kolczyki z kryształami Swarovski idealnie nadają się na wieczorowe okazje (randka, wesele, imprezy), choć równie dobrze mogą prezentować się w eleganckich stylizacjach na co dzień, np. do pracy. Kryształki w kolorze Crystal AB, Silver Night oraz Ruby. Kryształki o wielkości 4, 5 i 16 mm. Całość wykończona srebrem próby 925.



cena:
kolczyki - 35 zł

Ich długość całkowita to około 7,5 cm. Dla zainteresowanych - są jeszcze dostępne, zapraszam do zakupu :)

18 komentarzy:

  1. śliczne, masz talent do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze sliczne kolczyki : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty masz sliczny talent) :) nie wpadałbym na pomysł zrobic taki ekolczyki !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolczyki :0
    Dlatego ja zawsze daję odżywkę pod lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie za często noszę kolczyki, ale takie chętnie założyłabym na uszy ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że ja nie noszę za często kolczyków :(

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kolczyki <3
    te są świetne ;D

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolczyki, ja chętnie kupiłabym takie z zielonym kamyczkiem
    będzie mi bardzo miło, jeśli zagościsz u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli jesteś zainteresowana to zapraszam do zakupu, chętnie takie wykonam :)
      A zajrzeć na pewno zajrzę :) pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Przepiękne kolczyki,jednak ja już nie nosze,musze znowu przebić :(

    Zapraszam do siebie:D
    http://kissing15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te kolczyki, można je założyć na każdą okazję i mogą ożywić każdą kreację;) ja ostatio przestałam nosić jakiś czas kolczyki, nie wiem jakoś zapominalam, a potem czułam się za bardzo wystrojona i teraz jak założę jakieś nawet srebrne czy zlote to dziurki mi grubieją ale nie ma w nich ropy. Nie wiem co by to mogło byc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, pasują do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)