środa, 5 września 2012

Konkursowe: makijaż i paznokcie

Witam!

Dziś chciałabym Wam pokazać mój makijaż, który wykonałam na Orlicowy konkurs ;) Nie narzucono jakiegoś konkretnego tematu, na który trzeba zmalować - makijaż ma się jedynie kojarzyć z blogiem bądź jego Autorką :) Było to dość trudne zadanie, bo sama nie wiedziałam co zmalować, ale w końcu jakoś poszło :D Postawiłam na kolorowy makijaż z mocnym akcentem (kojarzy mi się z dziobem ptaka - Orła w tym przypadku) :D



Na ten sam konkurs wysłałam również zgłoszenie pazurkowe. Tym razem pojawił się orzełek - dosłowne nawiązanie do bloga i jego Autorki :)


Wyniki konkursu pojawią się "na dniach" ;) Nie wydaje mi się, żeby udało mi się wygrać w którejś z konkurencji, ale zabawa była bardzo fajna i super wymyśla się takie prace :)

EDIT

Biorę udział w rozdaniu:


25 komentarzy:

  1. masz dziewczyno talent ;) i cierpliwość! ale zapytam jeszcze raz - gdzie Ty na jednym ze zdjęć masz ubranie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo narrszcie wstawiłaś ten makijaż!!! jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaz jest świetny ! Paznokcie również! ;)
    życze wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz chyba widzę Cię w całej okazałości :P oba cuda, ale pazurki bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i pazurki pomysłowe;-) Powodzenia;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o cudowny makijaż i pazurki ♥

    świetne te kolory :D

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja :D i oczy i paznokcie ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż już widziałam i jestem zachwycona,a paznokcie mega! :D Tyś jest zdolniacha!

    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zewnętrzna strona oka mi się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż mogę powiedzieć pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalny make-up! Ale geeeenialne pazurki! : ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz w tych kolorkach, pazurki ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, co za makijaż:)

    masz piękny, kolorowy wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! makijaż i pazurki są bardzo pomysłowe i świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten makijaż kojarzy mi się ze skrzydłami motyla.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejkuu! Piękny ten makijaż ! Pazurki także supcio ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam do mnie. http://weera013.blogspot.com/ Obserwujemy?? i komentujemy?? (ja już ;p )

      Usuń
  17. Cudny ten makijaż:) zakochałam się w tych pięknych kolorkach w Twoich makijażach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)