środa, 26 września 2012

Lekcja makijażu - black smokey eyes

Hej!

Jak mijają Wam pierwsze dni jesieni? Ja postawiłam na porządki ;) Teraz mogę spokojnie rozpocząć kolejną porę roku z porządkiem w ubraniach, dodatkach i moich koralikowych skarbach. Jeżeli chcecie, to w kolejnym poście mogę pokazać jak zorganizowałam sobie przestrzeń w szafie - głównym meblu w moim małym królestwie :P

A teraz z zupełnie innej beczki ;) Lubicie makijaż "smokey eyes", czyli tzw. przydymione oko? Ja bardzo, lubię też eksperymentować z kolorami, ciekawie wygląda taki smokey w fioletach i brązach :] Ale dziś przygotowałam klasyczny smokey - w czerni. Makijaż idealny na wieczorne wyjścia, imprezy. Chciałabym pokazać Wam mój sposób na przydymione oko:



Do przygotowania makijażu wykorzystałam:
*baza pod cienie Joko Virtual,
*cienie z paletki Sleek "Bad Girl" (Noir, Underground),
*kremowy, matowy cień Sensique,
*czarny eyeliner w żelu Essence,
*biała i czarna kredka,
*tusz do rzęs Avon SuperShock.


1. Rysujemy dość grubą kreseczkę czarną kredką przy linii rzęs i delikatnie wyciągamy ją ku górze.
2. Czarnym cieniem (Noir) rozcieramy kreskę.
3. Nakładamy czarny cień w załamanie powieki.
4. Delikatnie rozcieramy cień na powiece.
5. Na środkowej części powieki nakładamy srebrny satynowy/perłowy cień (Underground).
6. W wewnętrzny kącik oka nakładamy jasny, kremowy cień (Sensique).
7. Delikatnie rozcieramy ze sobą cienie.
8. Zewnętrzny kącik dolnej powieki delikatnie podkreślamy czarnym cieniem. Na środek nakładamy odrobinę srebrnego cienia, natomiast w wewnętrznym kąciku aplikujemy kremowy cień.
9. Na górnej powiece, tuż przy linii rzęs rysujemy czarną kreską eyelinerem (Essence).
10. Pod łuk brwiowy nakładamy biały/kremowy cień.
11. Na linię wodną aplikujemy białą kredkę.
12. Tuszujemy rzęsy. Gotowe!

 Lubicie klasyczny smokey eyes? W czerni i szarościach? 

31 komentarzy:

  1. Dużo zabawy, ale jaki efekt, wooow! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, że dużo zabawy? Może się tak wydawać na zdjęciach ;) Mi zajmuje to czasowo podobnie co jakiś inny makijaż :D

      Usuń
    2. no własnie, tobie zajmuje ;p) mnie to zajeloby godzine, a na koniec doszlabym do wniosku, ze wygladam jakbym miala podbite oczy i zmylabym wszystko ;D

      Usuń
    3. :D u mnie by wszystko wyglądało dokładnie tak jak koleżanka napisała wyżej :D
      Ty to już masz taką wprawę że heej :P więc wiesz ;]
      A tak w ogóle to uwielbiam patrzeć na Twoje rzęsy :)

      Również zapraszam na nowy pościk :*

      Usuń
    4. Dziewczyny, proszę mi tu nie narzekać tylko brać pędzelki/aplikatory w rączki i próbować :P i chcę widzieć na Waszych blogach rezultaty tych prób :P

      Pamiętajcie, że każdy kiedyś zaczynał i żeby w końcu wyszło, to trzeba ćwiczyć :D

      A na sam początek proponuję delikatniejszą wersję - w brązach, szarościach, fioletach :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne kolory, iście jesienne ;)) a pędzelki to zestaw 25 z lancrOne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to teraz Ci baaaardzo zazdroszczę :D

      Usuń
  3. ale ładny Ci wyszedł :) muszę popróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj, próbuj ;)

      po to robię stepiki, żeby inni mogli spróbować swoich sił ;]

      Usuń
  4. elegancko to wyszło :) szkoda, że ja nie umiem tak malować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie, tylko fotki pokazują bardziej srebrzystą wersję, niż czarną. To mój ulubiony rodzaj makijażu, nie tylko na wielkie wyjścia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę tak wyszło na fotkach, ale w rzeczywistości makijaż był bardziej czarny ;) Srebro dodałam tak do przełamania kolorów
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Bardzo ładnie :) pamiętam ile dopieszczania smokey było jak chodziłam do szkoły kosmetycznej o masakra ;d bawiłyśmy sie w rozcieranie kredki, biały cień + czarny cień. Godzina chyba schodziła żeby było idealnie na obu powiekach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, najgorzej jest zrobić tak, żeby wszystko równo umalować

      Usuń
  7. na najbliższą imprezę wykorzystam twoją lekcję :)

    świetny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, że się spodobał! ;]
      A dziękuję, sama się nad nim męczyłam i teraz w końcu mi się tu podoba! :D

      Usuń
  8. fajny smokey :) dla mnie za ciemny ale wygląda super ;) dodałabym trochę koloru u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie :) chciałabym tak umieć się malować ;( buu

    OdpowiedzUsuń
  10. znajac moje szcezscie i tak by nie wyszedlhahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja coś nie przepadam za takim makijażem, jest dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie polecam smokey w szarościach, fioletach i brązach :)

      Usuń
  12. Swietne oko!Musze w koncu sie zmobilizowac i sama sprobowac, bo od dawna mi sie takie oczeta marza:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci wyszło! ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię podkreślać oczy takimi ciemnymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiadomo, to nieuniknione :D.

    Cudowny makijaż? Zdjęcia, które przedstawiasz to Twoje części twarzy? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, to moje oko, powieka, brew i makijaż ;]
      na blogu wstawiam tylko swoje prace, chyba że wyraźnie je opiszę jako "inspiracje" :)
      Buziaki, pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)