wtorek, 25 września 2012

Recenzja - PAESE maskara SupraLash "wydłuża i rozdziela"

Witam!

Dziś w końcu pierwsza z recenzji kosmetyków z pudełeczka od Paese. Na pierwszy ogień poszła maskara SupraLash "wydłuża i rozdziela". Co o niej myślę? Zapraszam do lektury ;)

Cena: 24,90 zł
Pojemność: 9 ml
Kolor: czarny

Od producenta:
"Nowoczesne, wielozadaniowe szczotki perfekcyjnie realizują zadania wyznaczone przez odpowiednią masę maskary, kreując z rzęs prawdziwe dzieła sztuki. W efekcie rzęsy są kruczoczarne i idealnie wymodelowane. Witamina E i prowitamina B5 utrzymują rzęsy w doskonałej kondycji, spełniając funkcję pielęgnującej odżywki."


Moja opinia:
Ja niestety nie mogę zgodzić się z tym, że maskara ta wydłuża, a na pewno nie rozdziela rzęs. Co więcej, ona je strasznie skleja, wręcz robi na rzęsach "ciapę" - bo to nawet nie jest zwyczajne sklejanie rzęs. Skleja wszystko co się da, nie rozdziela ani trochę. Co do wydłużenia to nie zauważyłam nic nadzwyczajnego. Moim zdaniem ta "nowoczesna i wielozadaniowa" szczoteczka się nie sprawdza i jest totalnym niewypałem. 
Co do samego tuszu - nałożonego inną szczoteczką - jest ok, nie rozmazuje się, nie robi efektu "pandy" ;) Myślę, że firma powinna popracować nad tymi "perfekcyjnymi" szczoteczkami, bo to dla mnie totalna porażka. I płacić takie pieniążki za taki bubel - nie dziękuję, będę wierna moim Avon'owym maskarom ;)

Oto cały winowajca - plastikowa szczoteczka w bardzo krótkimi ząbkami, która nabiera ogromne ilości tuszu:


A teraz zdjęcia - zobaczcie co ta maskara zrobiła z moimi rzęsami :/


Ocena: 2/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Nie, strasznie się na nim zawiodłam, szczoteczka jest gorsza niż przeciętna szczoteczka ze zwykłego tuszu do rzęs.

 A czy Wy miałyście styczność z jakąś maskarą od Paese? 

18 komentarzy:

  1. strasznie zmniejsza i skleja rzęsy dlatego ja zawsze kupując maskarę biorę pod uwagę szczoteczki .
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tego nawet nie można nazwać szczoteczką :P a efekt... szkoda gadać...
    Dobrze jest przeczytać rzetelną recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  3. ajajajaj fkatycznie skleila ;o jak dorbze ze jej nie otrzymalam ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pracowałam w takiej osiedlowej drogerii to miałam je i nikt ich nie kupował.

    OdpowiedzUsuń
  5. A dostałaś je w ramach współpracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, zamawiałam ich pudełeczko kosmetyków: 6 produktów za 22zł - tutaj o tym pisałam: http://iv90-jewellery.blogspot.com/2012/08/darmowe-kosmetyki-paese-zdjecia.html

      :)

      Usuń
  6. Ja też nie jestem zadowolona z tego tuszu .. ble.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu nie wygląda ciekawie... a szczoteczka fatalna, spodziewałabym się po tej firmie czegoś lepszego ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam produkt i zgadzam się z Twoją opinią..
    niestety, ale tak jest :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy, to chyba najgorszy produkt marki. Tak jak lubię inne maskara jest fatalna!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten tusz do rzęs i firma Paese jeśli chodzi o tusze to się nie popisała.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam i nie miałam tego produktu: )

    OdpowiedzUsuń


  12. u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uu rzeczywiście kiepsko wygląda efekt. moim zdaniem, maskary Astor nie mają sobie równych ;) tylko cena niestety nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę takich szczoteczek! ;o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)