poniedziałek, 24 września 2012

Wygrana u Różowej Szpilki

Witam! ;)

Dziś przychodzę, żeby Wam się pochwalić :P Otóż w ostatni weekend zakończyło się rozdanie u Różowej Szpilki i wygrałam tam... paletę 100 cieni z e.l.f. ;) Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak bardzo się zdziwiłam, gdy weszłam ot tak sobie sprawdzić, czy już są wyniki, a tu taka niespodzianka! ;) I w ten oto piękny sposób miło rozpoczęłam nowy tydzień! :D

Zdjęcia zapożyczone z bloga Różowej Szpilki - niedługo ta paletka do mnie dotrze i mam nadzieję, że to zmobilizuje mnie do wstawiania większej ilości zdjęć makijaży na bloga ;) Ta nagroda chyba nie pomoże mi w realizacji projektu DENKO :D

Źródło: www.rozowaszpilka.blogspot.com

 Robi wrażenie, prawda? :) Czy któraś z Was miała styczność z tą paletką? 

17 komentarzy:

  1. Świetna paletka!!!
    Ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na recenzje. a nie wydaje ci sie, ze moglabys mi oddac polowe cieni z tej paletki? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że to nie jest do końca dobry pomysł :P

      Usuń
  3. Ale super paleta. Piękna - można malować i to dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale będzie malowania :)
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. woooooooooooooooooooooooow ;o oddaj mi chociaz 1/10 tej paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje - pole do popisu masz jak stąd do Ameryki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cuudna paletka ♥
    gratuluję!:)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje, kto by nie chciał takiej nagrody ;)
    teraz nic jak tylko czekać na nowe makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty szczęściaro :D teraz to dopiero będziesz nam tutaj szalała z makijażami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej ile kolorów! zazdroszczę i gratuluję wygranej :D kiedyś miałam podobną paletę , tyle , że jeszcze wysuwaną półeczkę od dołu z przyborami do mikijażu, gąbeczkami, pędzelkami i lusterkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Alllle farciara! Gratuluje! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post!!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)