sobota, 20 października 2012

Promocja na podkłady Revlon Colorstay

Hej!

Słyszałyście już może o promocji na podkłady Revlon Colorstay na Groupon.pl? :) Mamy trzy opcje do wyboru - 2 buteleczki za 54 zł, 4 buteleczki za 99 zł, 6 buteleczek za 144 zł. Są to ceny z już wliczoną wysyłką :)

Ja popytałam koleżanki i udało nam się zebrać 6 buteleczek, więc za jedną wyszło nam po 24 zł :) Tutaj znajdziecie moją recenzję tego podkładu.


Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej, to kliknijcie na powyższe zdjęcie. Przekieruje Was na stronę oferty na Groupon :) Zostały już ostatnie 3 dni promocji.

11 komentarzy:

  1. Fajna promocja, aczkolwiek podkładów nie używam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę go kiedyś wypróbować, bo wiele osób się nim zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam podkładów, ale promocja fajna :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykuję się właśnie na taki. Ale nie wiem, czy jeszcze w promocji się załapię...

    OdpowiedzUsuń
  5. oo naprawdę warto ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna promocja, ale póki co jeszcze mam revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za info o tej promocji, chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow chętnie bym skorzystała ale mam dwa podkładu które chce zuzyc..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)